سامری: عملکرد گرامی پور چنگی به دل نمی زد، تیم ملی جای بهترین هاست

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال نفت گفت، اگر سرمربی تیم ملی بود به آرون گرامی پور سخت می گرفت، چون به نظر می رسد از صندلی خود در تیم ملی مطمئن شده است.

سامری: عملکرد گرامی پور چنگی به دل نمی زد، تیم ملی جای بهترین هاست

حماد سامری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص دو ملاقات اخیر تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات انتخابی کاپ آسیا مقابل قطر و عربستان گفت: بازی های خوبی بود، به ویژه اینکه ملی پوشان پس از مدت زیادی به میدان می رفتند. این دو ملاقات، مسابقات تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی بود.

سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال نفت اضافه نمود: نکته قابل توجه در این بازی، آمادگی فردی بازیکنان به جز آرون گرامی پور بود که عملکرد او چنگی به دل نمی زد. سایر بازیکنان اما شرایط خوبی داشتند و در بهترین فرم خود بودند. صمد نیکخواه به ویژه، آمادگی بالایی داشت و توانست به تیم یاری کند. تیم ملی با انجام بازی های تدارکاتی بیشتر به فرم ایده آل، نزدیک خواهد شد.

سامری خاطر نشان کرد: قطر و عربستان، تیم هایی نیستند که بخواهند مقابل بسکتبال ایران، عرض اندام نمایند. اگر فرایند بازی تیم ملی و آمادگی بازیکنان به همین شکل باشد، در صورت داشتن بازی های تدارکاتی خوب و بازی با تیم های عظیم دنیا، در رنکینگ دنیای هم پیشرفت خواهیم کرد. امیدوارم تیم ملی بازی های کم نوسانی را ارائه کند. نمایش خوب در المپیک نیز می تواند به رشد بسکتبال ایران و اعتبار دنیای آن یاری کند. المپیک، فرصت خوبی برای ارتقای رنکینگ است.

وی در خصوص شرایط تیم ملی ایران پس از المپیک توکیو توضیح داد: بعد از المپیک باید کار جدیدی در تیم ملی انجام گردد و با برنامه ای مدون، تیم را به شرایط سنی مناسب و جوانگرایی لازم برسانیم. بازیکنانی مثل سالار منجی، سینا واحدی و نوید رضایی فر در مسابقات گذشته خوش درخشیده اند. بازیکنان تیم جوانان ایران نیز می توانند بعد از المپیک می توانند به تیم ملی اضافه شوند تا با برنامه و فکر، روی آنها کار گردد.

سامری در خصوص سرمربیگری تیم ملی بسکتبال گفت: همواره اعتقاد دارم که مربی خارجی برای برنامه های بلند مدت مفید خواهد بود و اگر هدف ما نتیجه گیری در مقاطع کوتاه مدت است، باید از مربی ایرانی استفاده کنیم. مربی خارجی زمانی به درد می خورد که با ایده باشد و چند سال برای عملی کردن برنامه هایش زمان در اختیار او قرار دهیم. شاهین طبع نتایج خوبی با تیم ملی گرفته است.

سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال نفت درباره عملکرد بازیکنان دورگه تیم ملی ایران تأکید کرد: نمی خواهم بین بازیکنان دورگه و سایر بازیکنان فرق بگذارم، چون آنها هم ملیت ایرانی و تعصب و غیرت دارند. به همین خاطر دسته بندی کردن بازیکنان در تیم ملی درست نیست. تیم ملی جای بهترین هاست و به دورگه بودن ربطی ندارد.

سامری ادامه داد: من معتقدم فقط بهترین ها باید در تیم ملی باشند و به تیم یاری نمایند. من اگر سرمربی تیم ملی بودم به آرون گرامی پور، کمی سخت می گرفتم. او اوایل شرایط بهتری داشت، اما حالا با شرایط ایده آل فاصله گرفته است. در واقع به نظر می رسد از صندلی خودش در تیم ملی مطمئن شده است. او باید مثل سایر بازیکنان کوشش کند و بداند که صندلی ثابتی در تیم ملی ندارد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7062

به "سامری: عملکرد گرامی پور چنگی به دل نمی زد، تیم ملی جای بهترین هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامری: عملکرد گرامی پور چنگی به دل نمی زد، تیم ملی جای بهترین هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید