سامسونگ به زودی آزمایش دوربین پریسکوپ گلکسی S11 را شروع می نماید

به گزارش نوای پرنده پارسی، گزارش های منتشر شده از شرکت سامسونگ حکایت از آن دارد که این شرکت کره جنوبی به دنبال آن است که گزینه های جدیدی را برای دوربین پریسکوپ گلکسی S11 مورد آنالیز قرار دهد.

سامسونگ به زودی آزمایش دوربین پریسکوپ گلکسی S11 را شروع می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، پیش از همکاری با تولیدنماینده این قطعات در آغاز کار ، از سوکت های آزمایشی برای آنالیز نهایی سخت افزار استفاده می گردد. درواقع . MecaTech به همراه ماژول های ToF ، علاوه بر دوربین های متداول در محصولات جدید سامسونگ استفاده می شوند.

شایع شده است که که سامسونگ برای بزرگنمایی نوری 5 برابر برای S11 تصمیم خواهد گرفت و دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 108 مگاپیکسلی در داخل ماژول سامسونگ الکترو مکانیک است.

یک شایعه جالب دیگر نیز این استت که پرچمدار جدید سامسونگ دارای طیف سنج خواهد بود. به عنوان مثال ، مواد شیمیایی اشیاء را تجزیه و تحلیل می نمایند و به عنوان مثال می توانند کالری مواد غذایی را تخمین زده یا میزان الکل نوشیدنی ها را مشخص نمایند. بدیهی است که این امر می تواند برای ردیابی سلامت مورد استفاده قرار گیرد و شکاف باقی مانده از سنسور ضعف ضربان قلب را پر کند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2595

به "سامسونگ به زودی آزمایش دوربین پریسکوپ گلکسی S11 را شروع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به زودی آزمایش دوربین پریسکوپ گلکسی S11 را شروع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید