سانه خواستار تسریع فرایند پیوستنش به بایرن مونیخ شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، بال آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی میخواهد هر چه سریع تر به سرخپوشان مونیخی ملحق گردد.

سانه خواستار تسریع فرایند پیوستنش به بایرن مونیخ شد

به گزارش خبرنگاران، نشریه آلمانی بیلد گزارش داد، لروی سانه می خواهد برای ادامه دوران حرفه ای اش به آلمان بازگردد، برای همین در کوشش است تا فرایند انتقالش به بایرن مونیخ در نقل وانتقالات زمستانی پیش رو سرعت بخشیده گردد. این بال آلمانی که پس از مصدومیتی نسبتاً طولانی مدت روز دوشنبه به تمرینات منچسترسیتی بازگشت و در حال کار کردن برای بازیابی کامل سلامتش است، تصمیم به بازگشت به فوتبال آلمان گرفته است.

منچسترسیتی برای فروش لروی سانه 23 ساله مبلغی در حدود 150 میلیون یورو می خواهد، اما بایرن مونیخ به دنبال عملی کردن این انتقال در ازای رقمی کمتر است، چرا که این بازیکن احتمالاً زمان بیشتری برای ریکاوری کامل احتیاج دارد. بازیکن پیشین شالکه که در اواسط مرداد ماه در جریان ملاقات منچسترسیتی با لیورپول در جام خیریه از ناحیه لیگامنت زانو دچار مصدومیت شد، انتظار می رود در ماه فوریه یا مارس 2020 بتواند به شرایط بازی برسد.

لروی سانه در این تابستان شایعه بازگشتش به فوتبال باشگاهی آلمان بسیار داغ بود اما مصدومیت بدموقع تمامی معادلات را به هم ریخت. رسانه های آلمانی در تابستان گزارش داده بودند که بال پیشین شالکه در راستا پیوستن به بایرن مونیخ قرار گرفته است و حتی برای عقد قراردادی پنج ساله با دستمزد سالیانه 18 میلیون یورو با بایرن به توافق رسیده است.

بال تیم ملی فوتبال آلمان تا به امروز در 134 بازی از رقابت های مختلف برای منچسترسیتی به میدان رفته و 39 گل نیز به ثمر رسانده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3360

به "سانه خواستار تسریع فرایند پیوستنش به بایرن مونیخ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانه خواستار تسریع فرایند پیوستنش به بایرن مونیخ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید