سرمربی اتریش: می دانیم چطور باید مقابل ایران بازی کنیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کانادا گفت: تیم ایران را به خوبی بررسی نموده ایم و می دانیم باید چگونه مقابل آنان صف آرایی کنیم.

سرمربی اتریش: می دانیم چطور باید مقابل ایران بازی کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هرمان استدلر درباره بازی فردا با ایران گفت: بازی دشواری در پیش داریم و این دیدار برای ما حکم مرگ و زندگی دارد. از آنجایی که در دو بازی قبلی خود فقط یک امتیاز کسب کردیم، برای صعود به 3 امتیاز این مسابقه احتیاج مبرمی داریم.

این مربی گفت: بازی فردا یک بازی مهم هم برای ایران و هم برای ماست و ایران درصدد صعود به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان تیم اول گروه پنجم است تا در مرحله بعد رو در روی تیم نیجریه که در گروه خود صدرنشین شد قرار نگیرد، از این رو هر دو تیم برای صعود با یکدیگر می جنگند.

وی ادامه داد: ایران بازیکنان توانمندی دارد و شاید به لحاظ تکنیکی از تیم ما بهتر باشد، اما بازیکنان ما از نظر فیزیکی بهتر از ایرانی ها هستند. البته ایران در دو دیدار قبلی خود، بازی های درگیرانه و فیزیکی به نمایش گذاشته و اگر بخواهند مقابل ما هم چنین بازی را ارایه نمایند، روش هایی داریم که آنها را خنثی خواهد نمود. می دانیم مقابل ایران چطور باید بازی کنیم.

استدلر عنوان نمود: بازیکنان تیم ایران پرسینگ را خوب انجام می دهند اما اروپایی ها راه مقابله با این تاکتیک را می دانند و سعی می کنیم ابن تاکتیک را خنثی کنیم. بازی های تیم ایران مقابل آرژانتین و کانادا را مشاهده و این تیم را به خوبی بررسی نموده ایم و می دانیم باید چگونه مقابل آنان صف آرایی کنیم.

وی درباره اینکه که می خواهد در بازی آرژانتین و کانادا چه نتیجه ای رقم بخورد، گفت: دوست دارم آن مسابقه مساوی گردد تا تیم کانادا شانسی برای صعود نداشته باشد و ما هم مقابل ایران به فزونی برسیم و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد شویم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2120

به "سرمربی اتریش: می دانیم چطور باید مقابل ایران بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی اتریش: می دانیم چطور باید مقابل ایران بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید