سریال ادامه دار ناکامی های رونالدو برای گلزنی با ضربات آزاد در یوونتوس

به گزارش نوای پرنده پارسی، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در گلزنی برای بانوی پیر با ضربات ایستگاهی چندان پیروز نبوده است.

سریال ادامه دار ناکامی های رونالدو برای گلزنی با ضربات آزاد در یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، برخورد ضربه آزاد کریستیانو رونالدو به دیوار دفاعی بازیکنان تیم فوتبال اینتر در آخرین بازی دو تیم در سری A پیش از تعلیق رقابت ها به خاطر شیوع کرونا، آمار گلزنی او با این ضربات را ضعیف تر از قبل کرد.

آن ضربه سی و نهمین کوشش کریس برای رساندن توپ به تور دروازه از مقابل دیوار دفاعی بود که باز هم به جایی نرسید تا ناکامی های او برای گلزنی با ضربات ایستگاهی در یوونتوس ادامه داشته باشد. در واقع او از تابستان سال 2018 که از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، هرگز نتوانسته در یک بازی رسمی برای بانوی پیر یک ضربه آزاد را به گل تبدیل کند و این طلسم همچنان ادامه دارد.

با این حال این ناکامی نتوانسته از آمار گلزنی رونالدو بکاهد چرا که او در 75 بازی اش برای بیانکونری 53 گل زده و شمار گل های دوران بازیگری اش را به 700 تا افزایش داد. او در 22 بازی اش در این فصل سری A هم برای یوونتوس 21 گل زده است که 7 مورد آن از روی نقطه پنالتی بوده است. رونالدو سه گل دیگر می خواهد تا به چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو در صدر جدول برترین گلزنان این فصل سری A برسد.

از 39 ضربه ایستگاهی رونالدو که نتوانسته با آنها گلی به ثمر برساند، در 25 مورد توپ به دیوار دفاعی برخورد نموده، در 11 مورد توپ توسط دروازه بان مهار شده، یک بار توپ به تیر افقی برخورد نموده و دو بار هم ضربات خارج از چارچوب بوده و بیرون از زمین رفته اند.

رونالدو در منچستریونایتد 13 بار، در رئال مادرید 32 بار و در تیم ملی پرتغال 8 بار با ضربات ایستگاهی گلزنی نموده است. او تنها یک بار با ضربات ایستگاهی برای یوونتوس گلزنی نموده که این اتفاق در بازی محبت آمیز اردوی پیش فصل مقابل اینتر رخ داد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4240

به "سریال ادامه دار ناکامی های رونالدو برای گلزنی با ضربات آزاد در یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال ادامه دار ناکامی های رونالدو برای گلزنی با ضربات آزاد در یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید