سریال کرگدن، تجربه پیروز در شبکه نمایش خانگی

به گزارش نوای پرنده پارسی، فصل اول سریال کرگدن که با مخفف 5 اسم کاظم، رها، گیسو، دانیال، نوید است حالا به سرانجام رسیده است. سریالی که می توان گفت استقبال خوبی از آن شد. صادق یاری تهیه کننده این سریال پیش از این گفته بود که با توجه به استقبال مخاطب و برنامه ریزی ها اگر قصه اجازه دهد، امکان ساخت فصل های دیگر وجود دارد.

سریال کرگدن، تجربه پیروز در شبکه نمایش خانگی

ورود به مافیا برای بازی

گروه کرگدن که برگرفته از نام 5 جوان است، با ورود به یک شرکت وارد بازی مافیایی می شوند که زندگی تمامی آنها را تغییر می دهد. این 5 نفر در ابتدای سریال وارد چالش آدرنالین می شوند. مصطفی زمانی در نقش نوید در موتور سواری مهارت خاصی دارد. سارا بهرامی در نقش رها در رشته پارکور فعالیت می کند، هدی زین العابدین که نقش گیسو را بازی می کرد، آفرود سوار حرفه ای است.پوریا رحیمی سام در نقش کاظی خواننده است و تیتراژ پایانی سریال را خوانده است، او مهارت خاصی در نفس گیری در آب دارد، بانیپال شومون در نقش دانیال، یک بوکسور حرفه ای است. ورود آنها به چالش آدرنالین باعث شکل گیری دوستی شان را رقم می زند و آنها بی خبر هستند که این چالش را یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی کرده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی در انتظار آنها است.

بد و خوب با هم

با اینکه سریال کرگدن توانسته است مخاطبان خود را جذب کند اما تمامی نظرها در مورد این سریال مثبت نیست و نقدهایی در مورد شروع این سریال و فیلمنامه نویسی آن وارد است. ریتم تند این سریال در ابتدا و فیلمنامه ای که اکشن نوشته شده است و ضعف های که فیلمنامه در این ژانر دارد باعث شده که منتقدان را آنچنان راضی نکند. اما آنچه که نقطه قوت این سریال است و می توان گفت که بسیاری از ضعف های آن را تواسته بپوشاند، بازی خوب بازیگران تئاتری است که نقش های این مجموعه را به عهده گرفته اند. محمد امین، سارا بهرامی، مجید آقاکریمی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا و مهدی کوشکی بازیگران این سریال هستند. بازیگرانی که اکثرا حوزه تخصصی فعالیت بازیگری آنها تئاتر است و در این سریال توانستند بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند و مخاطب را همراه خود بکشانند.

در این باره بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی که برای چند فصل ساخته شده اند

سریال دل؛ هیاهو برای هیچ

پیمان معادی؛ ستاره ای که اولین بار در 38 سالگی بازیگر شد

کرگردن روی موج اف ام

کیارش اسدی زاده کارگردان سریال کرگدن است که در کارنامه خود ساخت چند فیلم سینمایی دارد و کرگدن دومین تجربه او در ساخت سریال است. قبل از ساخت کرگدن، اسدی زاده سریال سریال هشتگ خاله سوسکه را ساخته بود و به عنوان مشاور کارگردان در کنار محمد مسلمی بود. فیلم های سینمایی گس و شکاف و موج اف ام، ردیف 48 نیز ساخته اسدی زاده است. او با فیلم گس توانسته است در هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رم جایزه دریافت کند و در فیلم آخرش موج اف ام، ردیف 48 نیز از بازیگرانی تئاتری استفاده کرده است که می تواند نقطه قوت فیلم او باشد.

متفق القول تمامی منتقدان و طرفداران سریال کرگدن بر این نظر هستند که این سریال با تمامی سریال هایی که در نمایش خانگی پخش شده، متفاوت است. تفاوت این سریال در موضوعی است که برای کارگردان و تهیه کننده جذاب بوده است.

صادق یاری تهیه کننده این سریال دراین مورد گفته بود که بحث قاچاق دارو و کالاهای بهداشتی همیشه وجود داشته است و مسائل متعددی را نه تنها در کشور ما که در خیلی از کشورهای دنیا ایجاد کرده و قاچاقچیان کلان هم علاقه ای ندارند گزیده شوند ولی بنا به اطلاعاتی که داشتیم و تحقیقاتی که تیم نویسنده کرده بود، توانستیم بخشی را در قصه وارد کنیم که تصادفا با کرونا و این اتفاقات قاچاق ماسک و ژل و… همزمان شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5731

به "سریال کرگدن، تجربه پیروز در شبکه نمایش خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال کرگدن، تجربه پیروز در شبکه نمایش خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید