سومین مدرسه تابستانه علوم شناختی برگزار می گردد، افزایش توانمندی در حوزه تحریک عمقی مغز

به گزارش نوای پرنده پارسی، سومین مدرسه تابستانه علوم شناختی توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار می گردد.

سومین مدرسه تابستانه علوم شناختی برگزار می گردد، افزایش توانمندی در حوزه تحریک عمقی مغز

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سومین مدرسه تابستانه علوم شناختی توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار می گردد.

با توجه به ملی بودن این مرکز و ارائه خدمات به محققان کل کشور این مدرسه تابستانه با همکاری مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز این بار در استان فارس برگزار می گردد.

ارتقای سطح دانش در حوزه علوم و فناوری های شناختی در استان های مختلف را باید هدف برگزاری این مدرسه دانست تا گامی برای افزایش توانمندی محققان و پژوهشگران این حوزه برداشته گردد.

تحریک عمقی مغز محور این مدرسه است و همزمان با آن کارگاه های آموزشی مختلف شامل تحریک مغناطیسی مغز، تحریک الکتریکی مغز و تحریک عمقی مغز با حضور اساتید برجسته برپا می گردد تا شرکت نمایندگان اطلاعات به روز در این حوزه ها را دریافت نمایند و آموزش های لازم را ببینند.

سومین مدرسه تابستانه علوم شناختی 26 تا 28 مرداد ماه امسال در بیمارستان چمران شیراز برگزار می گردد.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با هدف پاسخگویی بخشی از نیازهای پژوهشی و فناوری کشور در زمینه ایجاد زیرساخت تصویربرداری و تحریک مغزی برای تحقیقات شناختی و ارائه خدمات دانش بنیان در حوزه علوم و فناوری های شناختی و نقشه برداری مغز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1736

به "سومین مدرسه تابستانه علوم شناختی برگزار می گردد، افزایش توانمندی در حوزه تحریک عمقی مغز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین مدرسه تابستانه علوم شناختی برگزار می گردد، افزایش توانمندی در حوزه تحریک عمقی مغز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید