ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر راه آهن برگزار می شود

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران درصدد است ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن را در تاریخ 19 و 20 خردادماه 1398، همزمان با هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ریلی، برگزار کند.

ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر راه آهن برگزار می شود

این کنفرانس دارای چهار سخنرانی کلیدی است که از مدعوین خارجی تشکیل شده و در روز 19 خرداد در محل نمایشگاه های دائمی بین المللی تهران ارائه می شود همچنین 15 کارگاه تخصصی ریلی 20 خرداد در محل دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تعداد 130 مقاله تخصصی ریلی در زمینه های خط و سازه های ریلی، ناوگان ریلی، حمل ونقل ریلی، راه آهن برقی و سیگنالینگ سیستم راه آهن شهری، اقتصاد و سیاست گذاری ریلی، توسعه ریلی و ایمنی و بهره وری ارائه شده که به صورت شفاهی و پوستری 20 خرداد در محل دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران ارائه خواهد شد.

بدیهی است مقالات برتر برگزیده در مراسم اختتامیه معرفی و ضمن تقدیر برای چاپ در ژورنال های معتبر تخصصی کاندید خواهد شد. همچنین به تمام ثبت نام کنندگان در کارگاه های تخصصی مدرک معتبر اهدا خواهد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1400

به "ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر راه آهن برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر راه آهن برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید