طالع بینی هفتگی عشق (هفدهم تا بیست و چهارم شهریور)

به گزارش نوای پرنده پارسی، پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر دریافت تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق خبرنگاران بخوانید.

طالع بینی هفتگی عشق (هفدهم تا بیست و چهارم شهریور)

فروردین

این هفته به محبوب توجهی که مستحقش هست نشان نمی دهید زیرا فشار کاری بر شما زیاد است. با فرصت جدیدی رو به رو شده اید که باعث پیشرفت شما در کار می گردد به همین دلیل مجبورید تمام تمرکزتان را روی آن قرار دهید. محبوب سعی می نماید این موقعیت را درک کند اما کمی هم از شما دلسرد شده است. جلوی این مشکل را بگیرید حتی شده در طول روز چند پیغام به او بدهید که بداند برای شما مهم است.

اردیبهشت

این هفته برای شما هفته رومنس است و اگر مجرد هستید با فرد جدیدی آشنا می شوید که ممکن است به کارتان مربوط باشد و یا فردی باشد که قصد یاری به شما را داشته است. نسبت به این شخص که انسان باهوش و متواضعی است احساس خوبی دارید. این هفته به علت حضور ونوس در بخش روابط طالعتان عشق را احساس خواهید کرد.

خرداد

این هفته زندگی عاشقانه شما کم ناامید نماینده است. ونوس و عطارد در زاویه مناسبی نسبت به همدیگر قرار نگرفته اند به همین دلیل ممکن است این هفته با محبوب کمی درگیری داشته باشید و ممکن است این درگیری ها حول و حوش مسائل اقتصادی باشد. تا قبل از حاد شدن مشکل برای حل آن فکری کنید.

تیر

مدتی بود احساس می کردید نمی توانید کاری برای بهتر شدن رابطه کنید اما این هفته کمی امیدوار می شوید. زحل سیاره نظم و تعهد بعد از ماه ها عقب نشینی وارد بخش روابط نشانه شما شده و هر دو سعی می کنید رابطه ای جدانشدنی بسازید.

مرداد

این هفته رومنس جایی در طالع شما ندارد. اگر مجرد هستید همه حواستان به کار است و هیچ توجهی به عشق و مسائل رمانتیک نشان نمی دهید. اگر هم در رابطه هستید به علت مشغله کافی وقتی برای همدیگر ندارید. گرفتار یک مشکل کاری هستید و احساس می کنید محبوب شما را حمایت نمی نماید. استقامت نشان دهید.

شهریور

این هفته به هر طریقی توقف ناپذیر هستید.عطارد وارد نشانه شما شده و به شما یاری می نماید با دیگران رابطه موثرتری برقرار کنید. محبوب یا هر شخص دیگری به حرف های شما گوش می دهد و به افکارتان ارزش می دهد. زحل بعد از مدت ها عقب نشینی در بخش رومنس طالعتان حرکت مستقیم دارد و تمام عذر و بهانه ها و به تاخیر انداختن های بین شما و محبوب از بین می رود. با حضور ماه نو آمادگی یک آغاز تازه در رابطه را دارید.

مهر

این هفته در مسائل رمانتیک هفته شادی نخواهید داشت. هیچکس آنطور که انتظار دارید نظر خوبی نسبت به شما نمی دهد و همه به شما به چشم یک شخصیت خشن و تند مزاج نگاه می نمایند. اما این شخصیت واقعی شما نیست بلکه یکسری مسائل و مسائل خانوادگی است که روی شما تاثیر منفی گذاشته است.

آبان

اخیرا یک زندگی عاشقانه مخفیانه داشته اید و از همه مهم تر این که احساس می کنید محبوب آنطور که انتظار دارید به شما توجه نشان نمی دهد. یک بحث در طالع شما هست درباره این که از مخفی بودن این رابطه خسته و ناامید شده اید و این که نمی توانید احساس تان را نسبت به شخصی که دوستش دارید مخفی کنید. خوشبختانه ونوس در روز یکشنبه وارد نشانه شما می گردد و متوجه می شوید که شخص خاصی ارزش واقعی شما را می بیند.

آذر

در رابطه با مسائل عاشقانه از دوستان تان نظرخواهی می کنید و یکی از دوستان تان به شما حسادت می نماید. او ممکن است نسبت به عشق شما احساس خاصی داشته باشد به همین دلیل با سخن چینی ها سعی دارد شما را نسبت به او دلسرد و نا امید کند. پس نباید به حرف های او کوچک ترین اهمیتی بدهید.

دی

هفته گذشته مریخ وارد نشانه شما شده و متوجه تقویت و پیشرفت انرژی در خود شده اید. محبوب نیز متوجه این تقویت انرژی در شما شده است. زحل بعد از ماه ها عقب نشینی که باعث ایجاد محدودیت هایی در رابطه شده بود به حرکت مستقیم خود در نشانه شما ادامه می دهد و باعث می گردد تمام این موانع را کنار بکشید و دست به کار شوید.

بهمن

باورهای روحانی محبوب کمی باعث احساس ناآرامی شما شده است. ممکن است با باورهای او هم عقیده نباشید و همین منجر به مسائلی در رابطه می گردد. گاهی اوقات باورهای او باعث می گردد به زندگی طوری نگاه کنید که تا به حال نکرده بودید. شاید این وضعیت کمی در شما نا آرامی ایجاد کند اما استرس نگیرید این می تواند باعث رشد شما گردد.

اسفند

عطارد وارد بخش روابط نشانه شما شده و صحبت کردن با محبوب درباره هر چیزی را آسان می نماید. ماه نو نیز در بخش روابط طالعتان منجر به ایده آل شدن زندگی عاشقانه شما شده است. برای شما و محبوب یک آغاز تازه دیده می گردد و از نظر اقتصادی پیشرفت خواهید کرد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: بدونیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2652

به "طالع بینی هفتگی عشق (هفدهم تا بیست و چهارم شهریور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالع بینی هفتگی عشق (هفدهم تا بیست و چهارم شهریور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید