عبدالله کرمی: مصدومیت سختی داشتم ولی به خداحافظی فکر نمی کردم، عملکرد فولاد متوسط بود

به گزارش نوای پرنده پارسی، به اعتقاد عبدالله کرمی، مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان عملکرد این تیم در فصلی که گذشت، متوسط بوده است.

عبدالله کرمی: مصدومیت سختی داشتم ولی به خداحافظی فکر نمی کردم، عملکرد فولاد متوسط بود

عبدالله کرمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص انتها لیگ و عملکرد فولاد خوزستان گفت: فولاد فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. ما سال جاری با تغییرات مدیریتی روبرو شدیم و کادر فنی هم سه چهار بار تغییر کرد. همین تغییرات هم تأثیرگذار بود و نتوانستیم در حد انتظارمان نتیجه بگیریم. البته با توجه به تغییراتی که داشتیم، باید بگویم که عملکرد فولاد متوسط بود.

وی درباره مصدومیت هایش در فصل گذشته و اینکه حتی بحث خداحافظی او هم مطرح شده بود، تأکید کرد: من شرایط سختی را در فصل گذشته تجربه کردم، درست مثل وضعیتی که فولاد در لیگ سال قبل داشت. مصدومیت ها سخت و آزاردهنده بود، ولی به خداحافظی فکر نمی کردم. البته من زیاد اهل مصاحبه نیستم و همین موضوع هم باعث می شد که خبرهای مختلفی درباره ام مطرح گردد. با گذشت زمان اما شرایطم بهتر شد و توانستم بازی کنم که خدا را شکر می کنم.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که چه تصمیمی برای فصل آینده خواهد گرفت، توضیح داد: لیگ تازه تمام شده است و من هم دوست دارم به دور از حاشیه ها، استراحت کنم. به اندازه کافی فرصت دارم که تصمیم بگیرم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1321

به "عبدالله کرمی: مصدومیت سختی داشتم ولی به خداحافظی فکر نمی کردم، عملکرد فولاد متوسط بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالله کرمی: مصدومیت سختی داشتم ولی به خداحافظی فکر نمی کردم، عملکرد فولاد متوسط بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید