عقب نشینی ترامپ از قرنطینه نیویورک: منع سفر صادر می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در حالی روز گذشته ابتدا خاطرنشان کرد که در حال آنالیز قرنطینه کوتاه مدت نیویورک است که چند ساعت بعد از این مطرح کردن این موضوع در توئیتی از قرنطینه این ایالت به همراه دو ایالت دیگر عقب نشینی کرد و گفت دستور سخت گیرانه منع سفر در این ایالت ها صادر می گردد.

عقب نشینی ترامپ از قرنطینه نیویورک: منع سفر صادر می گردد

وی روز شنبه 28 مارس (9 فروردین) ابتدا در جمع خبرنگاران گفت: ما در حال آنالیز بعضی موارد خاص هستیم. بعضی علاقمندند که نیویورک به دلیل اینکه یکی از کانون های مهم شیوع کرونا است، قرنطینه گردد. وی این احتمال را عنوان نمود که امروز درباره قرنطینه دو هفته ای کوتاه مدت نیویورک تصمیم گیری گردد.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین احتمال قرنطینه ایالت نیوجرسی و بخش هایی از ایالت کانتیکات را نیز عنوان نمود.

با این حال چند ساعت بعد، وی در توییتی نوشت که به توصیه کارگروه مقابله با ویروس کرونا در کاخ سفید و پس از مشورت با فرمانداران ایالت های نیویورک، نیوجرسی و کانکتیکات، از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات متحده خواسته ام تا توصیه سختگیرانه منع سفر صادر گردد.

وی تاکید نمود که قرنطینه لازم نیست.

پیش از این اندرو کومو، فرماندار نیویورک گفته بود که صبح شنبه با ترامپ صحبت نموده است اما حرفی درباره قرنطینه این ایالت زده نشد.

وی معتقد است که قرنطینه در نیویورک باعث ایجاد هرج و مرج می گردد.

تا به امروز بیش از 123 هزار نفر در ایالات متحده آمریکا به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند و بیش از 2 هزار نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته اند. طبق آخرین گزارش منتشر شده در روز شنبه 28 مارس، در ایالت نیویورک 728 نفر در اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا جانباخته اند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: گردشبان
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4139

به "عقب نشینی ترامپ از قرنطینه نیویورک: منع سفر صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقب نشینی ترامپ از قرنطینه نیویورک: منع سفر صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید