(عکس) نصب بنر تشکر از دیاباته

به گزارش نوای پرنده پارسی، زمان زیادی تا برگزاری شهرآورد استقلال و پرسپولیس باقی نمانده است. دو تیم باید از ساعت 19 و با قضاوت پیغام حیدری در استادیوم آزادی به مصاف هم بروند.

(عکس) نصب بنر تشکر از دیاباته

در حاشیه برگزاری این ملاقات، کانون طرفداران استقلال برای تشکر از دیاباته، بنری را بر روی سکو های ورزشگاه آزادی نصب نموده است. بر روی این بنر نوشته شده است:

انسانیت؛ بالاترین هنر، زیباترین صفت و عالی ترین عبادت هاست...

دیاباته عزیز، ما طرفداران استقلال از شما سپاسگزاریم بخاطر انسانیت، رفتار حرفه ای، اخلاق و منش شما که تحسین تمام اهالی فوتبال را برانگیخت.

شیخ دیاباته چندی پیش با حضور در برنامه فوتبال برتر، صحبت های جالبی را عنوان نمود که در جامعه بازتاب زیادی داشت. مهاجم اهل اقتصادی و آقای گل فوتبال ایران، با بیان اینکه انسانیت بالاتر از رقابت و کسب نتیجه است، ضمن ابراز نگرانی برای بچه ها کار، از بینندگان تلویزیونی درخواست کرد که برای سلامتی امیر قلعه نویی دعا نمایند. علاوه بر این، او خطاب به فردی که قراردادش با استقلال را منتشر نموده بود اظهار داشت که او را بخشیده و امیدوار است خدا هم او را ببخشد.

این صحبت های دیاباته با واکنش مثبت فوتبالدوستان روبرو شد و مهاجم استقلال حتی در صحبت هایش نیز اظهار داشت که پرسپولیس مستحق ترین تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بوده است. صحبتی که مورد توجه طرفداران پرسپولیس نیز نهاده شد.

منبع: ورزش سه

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4930

به "(عکس) نصب بنر تشکر از دیاباته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) نصب بنر تشکر از دیاباته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید