فال روزانه پنجشنبه 18 خرداد 1396

به گزارش نوای پرنده پارسی، فال روزانه پنجشنبه 18 خرداد 1396 - فال روزانه - فال روز تولد - فال روزانه متولدین خرداد - فال روزانه متولد تیر - فال روزانه متولد مرداد و ...

فال روزانه پنجشنبه 18 خرداد 1396

موقعیت خورشید و ماه

  • خورشید در موقعیت خرداد (Gemini)
  • خروج ماه از برج عقرب (Scorpio)

فال روزانه پنجشنبه 18 خرداد 1396

فروردین

امروز روز پر مشغله ای برایتان خواهد بود اما زیاد نگران نباشید این شلوغی برای شما منفعتی در پی خواهد داشت. با افراد زیادی تماس خواهید گرفت و به مراسمات مختلفی خواهید رفت. در حین همین دید و بازدیدها با فردی روبرو خواهید شد که از نظر کاری به ما سود خواهد رساند پس تمام حواستان به مکالمه هایی که بینتان رد و بدل می شود، باشد. تا جایی که می توانید صادق باشید و خودتان را نشان دهید.

اردیبهشت

امروز در سلامت کامل به سر می برید از این فرصت استفاده نموده و کمی ورزش کنید. فعالیت بدنی موجب ترشح هورمون های مختلف می شود که این موضوع علاوه بر شادابی باعث افزایش انگیزه در انجام کارهای روزانه می شود. اگر روحیتان کسل شده و احتیاج به تغییراتی در خود دارید از یاد دوستان خارج نشوید. حتما لازم نیست که وقت خود را با دوستان صمیمیتان بگذرانید ورزش کردن با دوستان معمولی هم می تواند شما را شاداب کند.

خرداد

اگر می خواهید بین خود و همسرتان صمیمیت بیشتری برقرار کنید بایستی فعالیت های روزانه خود را به همراه او انجام دهید. فعالیت هایی مانند ورزش کردن، سینما رفتن، خرید و ... را با شریک زندگیتان انجام دهید تا احساس اطمینان درون او به وجود بیاید. اگر می خواهید قدرت درکتان نسبت به طرف مقابله تان افزایش یابد با او در خصوص مسائل گوناگون صحبت کنید. با این روش می توانید با طرز فکر و نوع نگاه او به محیط اطراف نیز آشنا شوید.

تیر

امروز از اعتماد به نفس فوق العاده ای برخوردارید در کنار این امروز شاهد رسیدن خبرهای خوبی هستند که باعث می شوند روزتان فوق العاده شود. آن قدر این خبر راضی کننده است که دوست دارید همه از آن اطلاع پیدا نموده و در راضییتان شریک باشند. خودتان را برای یک روز پر کار در خانه آماده کنید. دوستان زیادی نیز به دیدار تان خواهند آمد که روزتان را به بهترین شکل تکمیل خواهند کرد.

مرداد

در طول روز به مراسمات مختلفی دعوت خواهید شد. هر یک از این مراسم ها می توانند فرصتی برای آشنایی با افرادی تاثیر گذار در زندگیتان باشد پس فرصت را از دست ندهید. خودتان را برای فعالیت جدیدی آماده کنید اگر مدت زمان زیادی است که ایده و خلاقیتی را در ذهن پروزانده اید امروز بهترین زمان برای اجرایی کردن آن است. شاید در تصور خودتان امروز روز موعود نیست ولی کافی است چند قدم برداشته تا پیشرفت را درون خود احساس کنید.

شهریور

خودتان را برای یک روز پر مشغله به همراه فعالیت فیزیکی آماده کنید. از آنجا که بمب انرژی هستید بایستی قسمتی از آن را با کمی ورزش کردن تخلیه کنید. مسائلی در چند مدت اخیر ذهنتان را درگیر نموده است نگران نباشید با توانایی که شما در انجام مسائل و موضوعات مختلف دارید از پس این یکی هم به راحتی بر خواهد آیید. اگر چه خستگی بر شما غلبه نموده است اما در نهایت از این که کارهای خود را به هدف رساندید، راضی و راضی خواهید بود.

مهر

در مراسمی که به آن دعوت شده اید با بچه ها به یاد دوران کودکی بازی می کنید. نگران طرز فکر دیگران نیز نباشید، مهم شریک زندگی تان است که او هم از این رفتار و حالات شما خوشنود خواهد شد و برای او جذابیت خواهد داشت. امروز شما مرکز توجه دیگران هستید پس سعی کنید بهترین لباس خود را به تن کنید و بیشتر از همواره بدرخشید.

آبان

امروز ممکن است دوستانتان به دیدنتان بیاییند پس اگر منزلی بهم ریخته و آشوب دارید سریعا آن را تمیز نموده و آماده پذیرایی از آن ها شد. صحبت ها و حرف هایی که بین شما و دوستانتان رد و بدل می شود یاد آور خاطرات تلخ گذشته است. خاطراتی مربوط به شخصی که زمانی از اولویت های مهم زندگیتان بوده ولی در زمان حال اثری از آن وجود ندارد. خودتان را برای آنچه که گذشته است ناراحت نکنید. با یک نگاه کلی به زندگی تان می بینید که چقدر خوشبخت تر از قبل هستید.

آذر

به زودی از طرف یکی از دوستانتان خبر بسیار خوبی دریافت می کنید. این خبر می تواند تا حدودی شرایط اقتصادیتان را تحت تاثیر خود قرار دهد. قبل از انجام هر کاری آنالیز کنید که آیا خبر شنیده شده موثق است یا خیر؟ شاید برای آن مجبور شوید که ساعاتی طولانی در خیابان راه بروید ولی نا امید نشده و به راهتان ادامه دهید. اگر به فکر خرید وسیله ای هستید، اکنون بهترین زمان ممکن است فقط در این کار زیاده روی نکنید.

دی

فاصله اندکی تا رسیدن به نقطه انتهایی نداشته و به زودی به هدفتان خواهید رسید. مهمترین مرحله انجام کار لحظات آخر آن است. در طول جهت با مسائل و موانع بیشماری روبرو شده که هر کدام را به نحوی شکست داده اید کافی است در این مرحله هم کمی به خود فشار بیاورید تا به نتیجه دلخواه برسید. با دوستی سر موضوعی سطحی بحث تان شده و این موضوع شما را دچار تنش نموده است. بهتر است تنهایی، نه در حضور افراد دیگر، با او صحبت و مشکل تان را حل کنید. شما می توانید روزهای زیبایی را در کار یکدیگر بگذرانید، پس کوتاهی نکنید.

بهمن

فرصتی برای مسافرت به خارج از کشور یا راهی دور فراهم شده است تا می توانید برای روزهای آینده خود برنامه ریزی نمایید تا آن را از دست ندهید. در حال حاضر در شرایط خوبی از لحاظ اقتصادی به سر می برید از این فرصت استفاده نموده و به خوش گذرانی بپردازید. به سمت کارهای مورد علاقه تان رفته و استعدادتان را در آن ها نیز آنالیز نمایید. حتی اگر فکر می کنید که کاری از نظر دیگران عجیب و غریب است، آن را انجام دهید. مهم شمایید نه آنچه دیگران در خصوص شما می اندیشند.

اسفند

در حالت کلی آدم بسیار منطقی ای هستید ولی امروز ندایی از درونتان شما را به سمت احساساتتان می کشد. آنقدر این ندای درونی قدرتمند است که بر منطق و جنبه عقلانیتان غلبه می نماید. احساس می کنید که بدنتان پر از انرژی است و احتیاج به تخلیه شدن دارد. به صدای قلبتان گوش دهید و هر کاری که به نظر شما درست است را انجام دهید. این روزها شانس برد شما در قرعه کشی زیاد است. بد نیست شانس خود را امتحان کنید.

تهیه شده: مجله اینترنتی خبرنگاران

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: setare.com
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5471

به "فال روزانه پنجشنبه 18 خرداد 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه پنجشنبه 18 خرداد 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید