فاوره: ناامیدیم اما از روندی که در طول فصل داشتیم، راضی هستیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، لوسین فاوره، سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند می گوید تیمش در مجموع عملکرد خوبی در فصل 19-2018 بوندس لیگا داشت.

فاوره: ناامیدیم اما از روندی که در طول فصل داشتیم، راضی هستیم

به گزارش خبرنگاران، لوسین فاوره که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته خاتمهی مسابقات بوندس لیگا در خانه بوروسیا مونشن گلادباخ به فزونی 2 بر صفر دست یافتند و تنها به خاطر دو امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ از رسیدن به قهرمانی بازماندند و به نایب قهرمانی بسنده کردند، پس از این بازی گفت: ما بابت اینکه از رسیدن به قهرمانی بازماندیم، ناامید شدیم، اما پیش از این بازی امیدمان را از دست نداده بودیم.

وی اضافه نمود: وقتی در بازی همزمان نتیجه بایرن و اینتراخت یک بر یک بود، بلافاصله بایرنی ها به گل دوم رسیدند و نتیجه 2 بر یک شد. با این وجود ما همچنان امید داشتیم اما بیشتر تمرکزمان روی کار خود بودیم و توجهی به نتایج دیگر تیم ها نداشتیم.

سرمربی زردپوشان وستفالن در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام نمود: ما ناامید هستیم، اما در نهایت فصل را با برد به خاتمه بردیم و از روندی که در طول فصل داشتیم، راضی هستیم. کسی فکرش را نمی کرد که ما 76 امتیاز کسب کنیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1315

به "فاوره: ناامیدیم اما از روندی که در طول فصل داشتیم، راضی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاوره: ناامیدیم اما از روندی که در طول فصل داشتیم، راضی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید