فرزام: در شرایط کرونا در داخل کشور تمرین کنیم ایمن تر است، روی داشته های داخلی حساب می کنیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم روئینگ کشورمان تأکید کرد، پیگیری تمرینات قایقرانان در زمان شیوع کرونا در داخل کشور ایمن تر است.

فرزام: در شرایط کرونا در داخل کشور تمرین کنیم ایمن تر است، روی داشته های داخلی حساب می کنیم

افشین فرزام در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تمرینات تیم ملی روئینگ گفت: بعد از سرانجام مسابقات لیگ چهار روز به قایقرانان استراحت دادیم و تمرینات از روز دوشنبه آغاز شد. فقط مشکل این است که کماکان منتظر قطعیت مسابقات از نظر زمان و مکان برای انجام برنامه ریزی هستیم. این عدم قطعیت از نظر فنی و برنامه ریزی برای ما مشکل زاست. ما در حال حاضر فقط کوشش می کنیم تا آمادگی قایقرانان حفظ گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از قطعیت مکان مسابقات انتخابی المپیک، ممکن است اردوی برون مرزی برای مثال در چین داشته باشیم، گفت: با توجه به شرایط کرونا سعی می کنیم روی این موضوع برنامه ریزی نکنیم. این انتقال و جا به جایی قایقرانان هم ممکن است باعث بیماری بچه ها گردد و هم اینکه با توجه به شیوع مجدد کرونا در چین ممکن است این کشور محدودیت هایی برای ورود افراد داشته باشد. بهتر است در این شرایط از داشته های داخلی استفاده کنیم و این برای بچه ها ایمن تر است.

سرمربی تیم روئینگ کشورمان یادآور شد: اگر واقعاً طبق آنچه اعلام شده است مسابقات توزیع سهمیه المپیک در اردیبهشت ما برگزار گردد، ما به فصل گرم تر نزدیک می شویم و می توانیم در پشت سدها تمرینات خود را ادامه دهیم.

وی در سرانجام راجع به قایق های روئینگ خریداری شده، گفت: فدراسیون قایقرانی در کوشش است تا قایق ها به دست ما برسد و تمرینات خود را با آنها ادامه دهیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6085

به "فرزام: در شرایط کرونا در داخل کشور تمرین کنیم ایمن تر است، روی داشته های داخلی حساب می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزام: در شرایط کرونا در داخل کشور تمرین کنیم ایمن تر است، روی داشته های داخلی حساب می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید