فریبا: مجیدی و سعادتمند جنگ را زود شروع کردند، کجای دنیا به یک مربی می گویند 4 مسابقه سرمربی باش بعد برو!

به گزارش نوای پرنده پارسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اتفاقات اخیر این باشگاه توضیحاتی را خاطرنشان کرد.

فریبا: مجیدی و سعادتمند جنگ را زود شروع کردند، کجای دنیا به یک مربی می گویند 4 مسابقه سرمربی باش بعد برو!

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با ، در خصوص اتفاقات اخیر این تیم، گفت: فرهاد مجیدی از نظر فنی عملکرد خوبی داشت و نتایجش منهای بازی با تراکتور بد نبود. دلیل باخت در دیدار فینال جام حذفی به حاشیه ها و مصاحبه های قبل از مسابقه بر می شود. این موارد باید بعد از فینال اتفاق می افتاد. در نیمه اول بازیکنان انگیزه ای نداشتند و خیلی راحت نتیجه را واگذار کردیم.

او درباره قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی، عنوان کرد: مگر کسی از حضور دیاباته در ایران ناراحت است؟ کسی از ورود بازیکن با کیفیت خارجی به فوتبال ایران ناراحت نمی شود. کمیته فنی باید در باشگاه ها نظارت کافی را داشته باشد و انتخاب های درستی انجام بدهد.

فریبا اضافه نمود: بازیکنان بی کیفیتی مثل الحاجی گرو با تیم های ایرانی قرارداد می بندند و پول خود را کامل دریافت می کنند، در حالی که بازیکنان داخلی با چند سال بازی حقوق یک سومی دریافت می کنند. با این قانون جدید، بالارفتن قیمت بازیکنان ایرانی طبیعی بود. این موضوع به بازیکن سالاری منجر می شود. بعضی بازیکنان پیشنهاد بالای 10 میلیارد دارند. بازیکن لیگ یکی قیمش به 4 - 5 میلیارد می رسد.

او ادامه داد: اگر چنین تصمیمی با کارشناسی گرفته شده باشد، حتما به این قسمت توجه نکرده اند. به نظر من سازمان لیگ یک کمیته فنی برای خودش تشکیل دهد. می توانستند اقداماتی انجام دهند تا بازیکنان با کیفیت خارجی به لیگ کشورمان اضافه شوند. ادینیو و میمبلا مگر کیفیت بدی داشتند؟ باید به طور کامل تمام جوانب بررسی شود.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: در این شرایط اگر سقف قرارداد گذاشته شود، بهتر خواهد بود. بازیکنی که در لیگ یک، 150 میلیون درآمد داشته، اکنون تقاضای 3 میلیارد تومان کرده است. در این شرایط بازیکنان متوسط حدود 3 میلیارد تومان قیمت دارند.

او درباره اینکه در صورت غیبت بازیکنان خارجی کننده های ایران در آسیا چه سرنوشتی خواهند داشت، گفت: ما در حضور بازیکنان خارجی هم به جایی نرسیدیم. آخرین قهرمانی یک تیم ایرانی در آسیا را پاس کسب کرد. قرارداد یک بازیکن الاهلی عربستان اندازه کل بودجه یک باشگاه ایرانی است.

فریبا درباره اینکه چه تصمیماتی باید در باشگاه استقلال گرفته شود، گفت: مقطع سختی است، زیرا تکلیف حضور استراماچونی در ایران تعیین نیست. او گفته که تنها در ابتدای لیگ حاضر به قبول پیشنهاد مربیگری است. کجای دنیا به یک مربی می گویند 4 مسابقه سرمربی باش سپس برو! مربیان ایرانی استقلالی اکثرا تیم دارند.

پیشکسوت باشگاه درباره اینکه آیا استعفای فرهاد مجیدی تصمیم درستی بود یا خیر، عنوان کرد: 2 طرف (مجیدی و سعادتمند) جنگ را زود شروع کردند. باید صبر می کردند تا فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به سرانجام برسد. از باشگاه و مربی انتظار داشتم تا در این مقطع حساس با یکدیگر راه بیایند.

او اضافه نمود: ما هیچ شخصی را در کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نداریم. همیشه بدترین زمان برای مسابقات لیگ قهرمانان تعیین می شود. موضوع ویروس کرونا هم امسال به آن اضافه شده است. اکنون زمان جابجایی تیم ها است و برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان در این موقع مناسب نیست.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5063

به "فریبا: مجیدی و سعادتمند جنگ را زود شروع کردند، کجای دنیا به یک مربی می گویند 4 مسابقه سرمربی باش بعد برو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: مجیدی و سعادتمند جنگ را زود شروع کردند، کجای دنیا به یک مربی می گویند 4 مسابقه سرمربی باش بعد برو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید