فعالیت حدود 140 واحد فناور در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر سید احمد معتمدی در حاشیه بازدید نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: چهره دانشگاه ها در ایران باید تغییر کند و در این راستا دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه دارد به دانشگاه نسل سوم تبدیل گردد.

فعالیت حدود 140 واحد فناور در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر

وی اضافه نمود: برای تبدیل به دانشگاه نسل سوم، دانشگاه 4 برنامه مهم از جمله توسعه فعالیت های کارآفرینی، توسعه مهارت افزایی دانشجویان، توسعه ارتباط با دانشگاه های خارجی و توسعه قراردادهای صنعتی را پیگیری می کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه های نسل سوم مراکزی هستند که در چرخه اقتصاد کشور نقش دارند بنابراین در دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز این رویه دنبال می گردد. همچنین در این راستا برنامه های متعددی برای تقویت کارآفرینی و مهارت افزایی دانشجویان تدوین نموده ایم.

وی اضافه نمود: در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه داریم مدرسه مهارت افزایی راه اندازی کنیم تا دانشجویان در کنار دروس دانشگاهی برای ورود به بازار کار آماده شوند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر مطرح کرد: همچنین در حال برنامه ریزی هستیم تا درآمدهای دانشگاه بیشتر گردد و وابستگی به بودجه های دولتی دانشگاه کاهش یابد.

معتمدی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 140 واحد در برج فناوری مشغول به فعالیت هستند، تاکید نمود: در برج فناوری دانشگاه هدف این است که بستر ورود شرکت های دانش بنیان به جامعه و بازارهای داخلی و خارجی فراهم گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1242

به "فعالیت حدود 140 واحد فناور در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت حدود 140 واحد فناور در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید