فوتبال دنیا، دوباره منچستریونایتد؛ دوباره گودین

به گزارش نوای پرنده پارسی، فوتبال جهان- باشگاه منچستریونایتد قصد دارد بار دیگر شانس خود را در زمینه جذب دیه گو گودین امتحان کند.

فوتبال دنیا، دوباره منچستریونایتد؛ دوباره گودین

به گزارش خبرنگاران، نشریه میرر انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شد، باشگاه منچستریونایتد بار دیگر وضعیت دیه گو گودین، مدافع اروگوئه ای تیم فوتبال اتلتیکومادرید را زیرنظر گرفته است. پیش از این گفته شده بود که منچستریونایتد در تابستان اخیر هم نسبت به جذب گودین 32 ساله علاقه مند بود، اما او در نهایت پیشنهاد پرافتخارترین باشگاه انگلیس را رد کرد تا در اتلتیکومادرید بماند.

طبق گزارش میرر قرارداد کنونی دیه گو گودین با اتلتیکومادرید در انتها فصل جاری به انتها می رسد و این بدن معناست که او می تواند در ماه جولای 2019، سرخ و سفیدپوشان مادریدی را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند. منچستریونایتد هم با علم به این موضوع وضعیت این مدافع 32 ساله را با دقت زیرنظر دارد تا شاید با جذب او بتواند به خط دفاع متزلزل خود استحکامی ببخشد.

منچستریونایتد در حال حاضر با 12 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتیِ صدرنشین، در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس است. شاگردان ژوزه مورینیو در خط دفاعی خود عملکرد فاجعه باری داشته اند و در 12 بازی لیگ برتری 21 بار دروازه شان باز شده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 500

به "فوتبال دنیا، دوباره منچستریونایتد؛ دوباره گودین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، دوباره منچستریونایتد؛ دوباره گودین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید