فکری قدری هوشیارتر باشد بهترین فرصت برای قهرمانی استقلال است

به گزارش نوای پرنده پارسی، حسن اشجاری در گفتگو با خبرنگاران گفت: با اینکه استقلال در انتها هفته دوازدهم صدر نشین رقابتهای لیگ برتر است، اما بدیهی است که این صدرنشینی چندان مقتدرانه نیست و یا به عبارتی باید گفت کاملاً شکننده است. تنها یک لغزش می تواند این صدرنشینی را به خطر انداخته و آن را نصیب تیم هایی نماید که برای پشت سر گذاشتن استقلال تلاش می کنند.

فکری قدری هوشیارتر باشد بهترین فرصت برای قهرمانی استقلال است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: آنچه از بازی ها در این 12 هفته مشهود است، استقلال و سپاهان مهم ترین شانس های قهرمانی هستند و گمان می رود قهرمان نیز در پایان فصل از بین این دو تیم معرفی شود. مگر آنکه اتفاق خاصی بیفتد تا تیم سومی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

وی تاکید کرد: امسال بهترین زمان برای قهرمانی آبی پوشان است و کافی است فکری از همه ظرفیت های تیمی اش استفاده کند تا به این افتخار دست یابد. سرمربی استقلال باید قدر فرصتی که در اختیارش گذاشته شده را بداند و از آن نهایت استفاده را ببرد.

مدافع پیشین آبی پوشان شرح داد: شرایط تیم های مدعی در نیم فصل اول به هم شبیه و نزدیک بود و آماده سازی نیم فصل دوم و تقویت این تیم ها در جابجایی زمستانی بسیار مهم است. فکری مدعی است فرصت کافی برای آماده سازی تیمش و تمرینات پیش فصل نداشته که کاملاً درست می گوید و حق با اوست. اما برای نیم فصل دوم او این فرصت را دارد تا تیمش را برنامه خودش روانه مسابقات نماید.

اشجاری به دیدار آبی پوشان مقابل نفت مسجد سلیمان اشاره کرد و بیان داشت: این دیدار مثل سایر دیدارهای باقی مانده تا پایان نیم فصل مثل فینال است و فکری و شاگردانش الزام دارند تا در این بازی ها امتیازات کامل را بگیرند. اتفاقات این هفته به آنها نشان داد به راحتی می توان برتری جدولی را از دست داد. امیدوارم شکست مقابل سایپا تلنگر خوبی به استقلال باشد و باعث شود این تیم در بازی های پیش رو رقبای خود را دست کم نگیرد.

وی با اشاره به دیدار هفته پانزدهم استقلال و سپاهان گفت: این دیدار می تواند بسیاری از معادلات بالای جدول را مشخص کند. با اینکه هنوز فرصت نسبتاً زیادی به آن بازی باقی است، اما این دیدار آنقدر مهم هست که حتی بتوان گفت نتیجه اش در سرنوشت نهایی لیگ و مشخص قهرمان هم تاثیر خواهد داشت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6152

به "فکری قدری هوشیارتر باشد بهترین فرصت برای قهرمانی استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری قدری هوشیارتر باشد بهترین فرصت برای قهرمانی استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید