قاتل برادرکش در ایلام دستگیر شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- فرمانده انتظامی ایلام از وقوع یک فقره قتل در مرکز استان اطلاع داد و گفت: قاتل که برادر خودش را به قتل رسانده بود به همراه همدستش دستگیر شدند.

قاتل برادرکش در ایلام دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از ایلام، سردار دلاور القاصی مهر گفت: چند روز پیش در پی تماس مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مفقود شدن یک نفر در شهر ایلام، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان نهاده شد.

وی با بیان اینکه با کوشش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی خودرو مقتول در یکی از محلات شهر ایلام کشف شد، اضافه کرد: با تشکیل تیم ویژه ای از کارآگاهان مجرب و با اقدامات فنی و تخصصی محل وقوع قتل را معین و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار نهاده شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید نمود: قاتل و همدستش شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه متهمان پس از روبرو شدن با ادله و مستندات موجود به قتل اعتراف و انگیزه خود را مسائل خانوادگی و اقتصادی اسم کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

شهرستان ایلام با مرکزیت استان 220 هزار نفر جمعیت دارد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7159

به "قاتل برادرکش در ایلام دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتل برادرکش در ایلام دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید