قهرمان المپیک سوچی مدال هایش را پس نمی دهد!

به گزارش نوای پرنده پارسی، الکساندر زوبکوف، دارنده دو مدال طلای المپیک زمستانی سوچی 2014 با وجود تأکید کمیته بین المللی المپیک حاضر به پس دادن مدال هایش به خاطر نقض قوانین ضددوپینگ نیست.

قهرمان المپیک سوچی مدال هایش را پس نمی دهد!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، الکساندر زوبکوف که در رقابت های دو و چهار نفره رشته بابسلد (سورتمه سُری) المپیک زمستانی سوچی 2014 به مدال طلا دست یافته بود، بیان نمود تصمیم ندارد که مدال هایش را به کمیته بین المللی المپیک پس دهد.

کمیته بین المللی المپیک پیش از این در ماه نوامبر سال 2018 میلادی رأی به بازپس گیری مدال های الکساندر زوبکوف در المپیک زمستانی سوچی 2014 داد.

این ورزشکار بازنشسته که سابقه ریاست فدراسیون بابسلد روسیه را نیز دارد، گفت: تصمیم ندارم که مدال هایم را پس بدهم، زیرا اتهامات وارده هنوز به اثبات نرسیده اند. موقعیت من در رده بندی مدال های المپیک سوچی تغییر نکرده و کمیته بین المللی المپیک که تنظیم کننده مقررات است باز هم نتوانست گناه من را ثابت کند. به خاطر اتهام های جعلی و برخی مکالمه ها می خواهند مرا از مدال هایم محروم کنند؟ من آنها را صادقانه به دست آوردم و پس نمی دهم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1065

به "قهرمان المپیک سوچی مدال هایش را پس نمی دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان المپیک سوچی مدال هایش را پس نمی دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید