قهرمان پارالمپیک: خسته شده ام و دیگر مسابقه نمی دهم

به گزارش نوای پرنده پارسی، دارنده نشان های مختلف پرتاب های دوومیدانی در رقابت های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیک گفت: دیگر خسته شده و فعلاً قصد شرکت در هیچ رقابتی را ندارد.

قهرمان پارالمپیک: خسته شده ام و دیگر مسابقه نمی دهم

محسن کائیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، در پاسخ به پرسش که چرا در انتخابی تیم ملی برای حضور در پیکارهای جهانی شرکت ننموده؟ گفت: خسته شده ام، چون هیچ گونه حمایتی نمی شویم و امکانات هم نداریم.

وی ادامه داد: در این رقابت ها به خاطر بی توجهی مسئولان و حمایت نکردن از مدال آوران شرکت نکردم و با اینکه تمرین ها را ادامه می دهم اما قصد شرکت در هیچ مسابقه ای را ندارم.

دارنده 4 مدال پارالمپیک های لندن و ریو تأکید کرد: رکوردهایم خوب است و مسئله ای از این بابت ندارم اما ترجیح می دهم فعلاً استراحت کنم و بعد از رقابت های جهانی اگر شرایط بهتر شد، دوباره به میادین برمی گردم.

این ورزشکار لرستانی اعلام کرد: بودن و نبودن مدال آوران برای مسئولان مهم نیست و این در حالی است که ما با کمبود امکانات و شرایط جسمانی نامساعد افتخارآفرینی می کنیم.

وی اضافه نمود: خواسته ما از مسئولان زیاد نیست و فقط انتظار حمایت داریم و اینکه به ما بیشتر توجه نمایند.

کائیدی گفت: از مربی ام مصطفی بهرامی که همیشه حمایت نموده تشکر می کنم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1632

به "قهرمان پارالمپیک: خسته شده ام و دیگر مسابقه نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان پارالمپیک: خسته شده ام و دیگر مسابقه نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید