قهر ادامه دار بازیکنان نساجی پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش نوای پرنده پارسی، بعضی از بازیکنان نتیم فوتبال نساجی مازندران همچنان در تمرینات شرکت نمی نمایند.

قهر ادامه دار بازیکنان نساجی پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امروز در حالی تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران پیش از ملاقات معوقه با پرسپولیس تهران برگزار گردید که همچنان 3 نفر از بازیکنان در تمرین حضور پیدا نکردند.

چند روز گذشته 4 بازیکن نساجی از جمله حسن جعفری، میلاد سرلک، رضا علیاری و نوید عاشوری به فدراسیون فوتبال رفته بودند و نامه فسخ قراردادشان را از سازمان لیگ و فدراسیون دریافت کردند تا طبق بند قراردادشان در صورت دریافت نکردن 50 درصد از مطالباتشان در نیم فصل دوم می توانند در تیم دیگری توپ بزنند که این موضوع با مخالفت رسمی باشگاه نساجی رو به رو شد و فدراسیون فوتبال به دلیل بازی عقب افتاده نساجی مقابل پرسپولیس، فعلا اجازه فسخ قرارداد را به این چهار بازیکن نداده است.

در تمرین امروز به جز نوید آشوری، میلاد سرلک و حسن جعفری همچنان تمرینات را بایکوت نموده اند و به نظر می رسد رضا علیاری حضور در تمرینات را منوط به دریافت بخشی از دستمزد خود عنوان نموده است. این 4 بازیکن از مُهره های کلیدی نساجی محسوب می شوند که شرایط نامشخصی برای بازی مقابل پرسپولیس خواهند داشت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3443

به "قهر ادامه دار بازیکنان نساجی پیش از بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهر ادامه دار بازیکنان نساجی پیش از بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید