لوریس: تیمی نیستیم که هر سال مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان باشیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، دروازه بان تیم فوتبال تاتنهام گفت: فکر نمی کنم به این زودی ها بتوانیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسیم.

لوریس: تیمی نیستیم که هر سال مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان باشیم

به گزارش ، هوگو لوریس دروازه بان تیم تاتنهام پس از باخت تیمش به لیورپول در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا و از دست رفتن این جام معتبر برای این تیم، گفت: بعید است که تاتنهام به این زودی بتواند دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

کاپیتان تاتنهام که رسیدن دوباره تیمش به فینال مسابقات لیگ قهرمانان را کاری سخت می داند گفت: فکر نمی کنم تاتنهام از آن دست باشگاه هایی باشد که هر سال مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان است. باید رو راست باشیم. اما چیزی که غیر قابل انکار است، سعی ما برای رسیدن به موفقیت است. ما کوشش می کنیم تا فاصله مان با بهترین تیم های اروپایی را کم کنیم.

هوگو لوریس در ادامه اعلام کرد: در سه سال گذشته همیشه پیشرفت کردیم و بهتر شدیم. احتمالا ورزشگاه جدید حال و هوای ما را تازه خواهد نمود و من به طرفداران اطمینان می دهم که چیز های زیادی برای یاد دریافت از این شکست وجود دارد. حالا باید برگردیم و سخت تمرین کنیم تا فصل بعد قوی تر برگردیم. این که بخواهیم یک طرفه قضاوت کنیم کار درستی نیست. فقط باید مثبت فکر کنیم و به خاطر کاری که تا اینجا انجام دادیم به خودمان افتخار کنیم.

ستاره آسیایی برگ برنده تاتنهام در مصاف تمام انگلیسی/لیورپول در آنفیلد اژد های پرتغال را شکار کرد

ترکیب احتمالی تیم های تاتنهام و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا

لیورپول 2 - تاتنهام 0 / ششمین قهرمانی تاریخ برای قرمز های مرسی ساید / فصل خوب کلوپ تکمیل شد

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1383

به "لوریس: تیمی نیستیم که هر سال مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوریس: تیمی نیستیم که هر سال مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید