لیگ برتر فوتبال، استقلال خوزستان با شکست در دربی اهواز به سقوط نزدیک تر شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، تیم فوتبال استقلال خوزستان با شکست برابر فولاد خوزستان، به سقوط نزدیک تر شد.

لیگ برتر فوتبال، استقلال خوزستان با شکست در دربی اهواز به سقوط نزدیک تر شد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال فولاد خوزستان در نخستین دیدار هفته بیست وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت 17 امروز (پنجشنبه) در استادیوم شهدای فولاد، به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. لوسیانو پریرا در دقایق 22 و 32 و رافائل مسی در دقیقه 4+90 برای فولاد و ایوب کلانتری در دقیقه 89 و از روی نقطه پنالتی، برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

با این نتیجه، فولاد با 33 امتیاز و دو بازی بیشتر نسبت به سایپا به رتبه ششم جدول صعود کرد. استقلال خوزستان هم که در اولین حضور محمد علوی روی نیمکت این تیم بازنده شد، با 10 امتیاز در انتهای جدول باقی ماند و به سقوط نزدیک تر شد.

بیژن حیدری داور این مسابقه، فرزاد جعفری، عارف غلامی، سینا مریدی، ناصر سالاری و رافائل مسی از فولاد و رامین داودی و میثم شاه مکوندزاده از استقلال خوزستان را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین با درگیری ایوب کلانتری و سینا مریدی در دقیقه 2+90، بیژن حیدری هر دو بازیکن را از زمین اخراج کرد. همچنین احسان شاه مکوندزاده بازیکن استقلال خوزستان نیز در دقیقه 6+90 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1113

به "لیگ برتر فوتبال، استقلال خوزستان با شکست در دربی اهواز به سقوط نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، استقلال خوزستان با شکست در دربی اهواز به سقوط نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید