ماجرای بازداشت علی صبوری

به گزارش نوای پرنده پارسی، علی صبوری؛ کمدین معروف با شکایت کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی بازداشت و با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

ماجرای بازداشت علی صبوری

علی صبوری؛ کمدین معروف با شکایت کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی بازداشت و با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

شامگاه 30 اسفند، علی صبوری؛ کمدین معروف، همراه با یکی از دوستانش به علت تپش و درد قلب به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کرد.

در بیمارستان، پزشک پس از معاینه اولیه وی گفت مشکل خاصی وجود ندارد، اما علی صبوری اصرار داشت که معاینات دقیق تری روی وی صورت گیرد، در ادامه بین وی و کادر درمان درگیری پیش آمد و علی صبوری در بیمارستان اقدام به داد و فریاد کرد که در این حین مامور انتظامی مستقر در بیمارستان وی را به آرامش دعوت کرد، اما علی صبوری با مامور انتظامی نیز وارد درگیری لفظی شد و حتی آنژیوکت را از دستان خود جدا کرد و به داد فریاد خود ادامه داد.

در ادامه درحالیکه داد و فریاد های علی صبوری ادامه داشت، با حضور ماموران کلانتری 145 ونک، وی به مقر کلانتری انتقال یافت، سپس کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی از علی صبوری شکایت کردند که وی خاتمه با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرادید
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6485

به "ماجرای بازداشت علی صبوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای بازداشت علی صبوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید