محمد رهبری: با برگزاری اردوی مشترک در الجزایر، با آمادگی صدرصدی در مسابقات جهانی شمشیربازی حاضر می شویم

به گزارش نوای پرنده پارسی، رهبری، ملی پوش سابر کشورمان گفت: آخرین مرحله اردوی داخلی ما روز گذشته به سرانجام رسید و اردوی مشترکی را در الجزایر با روسیه و آلمان و آمریکا خواهیم داشت.

محمد رهبری: با برگزاری اردوی مشترک در الجزایر، با آمادگی صدرصدی در مسابقات جهانی شمشیربازی حاضر می شویم

محمد رهبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص حضور در مسابقات جهانی شمشیربازی در الجزایر گفت: آخرین مرحله اردوی داخلی ما روز گذشته به سرانجام رسید و اردوی مشترکی را در الجزایر با روسیه و آلمان و آمریکا خواهیم داشت. همزمان با مسابقات الجزایر فصل جدید مسابقات جهانی نیز شروع خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: خوشبختانه بعد از بازی های آسیایی اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم، اردوی قبلی ما در بخش بدنسازی بود و بعد اردوی تخصصی داشتیم.

ملی پوش سابر کشورمان تاکید نمود: شروع اردوهای ما با بدنسازی همراه بود و این باعث شد که توان خود را به دست بیاوریم و با ادامه تمرینات در بخش تخصصی، در اوج آمادگی هستیم. اردوی مشترک نیز آمادگی ما را به صددرصد خواهد رساند.

وی در سرانجام گفت: متاسفانه مجتبی عابدینی به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقات حضور نخواهد داشت و انشاالله در مسابقات بعدی در کنار ما خواهد بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 482

به "محمد رهبری: با برگزاری اردوی مشترک در الجزایر، با آمادگی صدرصدی در مسابقات جهانی شمشیربازی حاضر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد رهبری: با برگزاری اردوی مشترک در الجزایر، با آمادگی صدرصدی در مسابقات جهانی شمشیربازی حاضر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید