مشخصات کامل وان پلاس نورد CE 5G لو رفت

به گزارش نوای پرنده پارسی، وان پلاس در تاریخ 10 ژوئن (20 خرداد) از گوشی میان رده نورد CE 5G رونمایی خواهد نمود و شب گذشته به لطف افشای تمام مشخصات این گوشی، می توانیم به جزئیات آن بپردازیم. روی هم رفته این گوشی از نظر سخت افزاری شباهت زیادی به مدل اصلی گوشی نورد دارد و در این میان برای پایین آوردن قیمت، بعضی قطعات ارزان تری برای آن مورد استفاده قرار گرفته است.

مشخصات کامل وان پلاس نورد CE 5G لو رفت

طبق این اطلاعات فاش شده، وان پلاس نورد CE 5G از نمایشگر 6.43 اینچی 90 هرتزی امولد بهره می برد و حسگر اثر انگشت هم زیر این نمایشگر تعبیه شده است. قلب تپنده آن چیپست اسنپدراگون 750G است و انرژی این گوشی از طرف باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از سرعت شارژ 30 واتی هم پشتیبانی می نماید.

در پنل پشتی این گوشی دوربین سه گانه تعبیه شده که دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 64 مگاپیکسلی است و در کنار آن دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی انجام وظیفه می نمایند. همچنین نباید دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم.

کاربران برای خرید این گوشی بین دو ظرفیت رم و حافظه داخلی 6/64 گیگابایت و 8/128 گیگابایت باید دست به انتخاب بزنند. در بخش پایینی این گوشی فقط یک اسپیکر واقع شده است و گفته می گردد وان پلاس نورد CE 5G همراه با رابط کاربری OxygenOS 11 مبتنی بر اندروید 11 راهی بازار می گردد. ضمناً بدنه این گوشی کاملا پلاستیکی است.

در بدنه آن جک هدفون تعبیه شده و ضخامت این گوشی به 7.9 میلی متر می رسد. گفته می گردد پیش فروش این گوشی از تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد) در هند شروع خواهد شد.

منبع: GSM Arena

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6986

به "مشخصات کامل وان پلاس نورد CE 5G لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کامل وان پلاس نورد CE 5G لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید