مصرف آزاد اینترنت زائران اربعین ایرانسلی در قالب بسته رومینگ

به گزارش نوای پرنده پارسی، مصرف اینترنت آزاد زائران اربعین حسینی (ع) ایرانسلی در قالب بسته های رومینگ محاسبه و مبلغ مازاد پرداخت شده به آنان برگردانده می گردد.

مصرف آزاد اینترنت زائران اربعین ایرانسلی در قالب بسته رومینگ

به گزارش گروه مالی خبگزاری دانشجو، با توجه به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر محاسبه هزینه اینترنت آزاد مصرفی اربعین در کشور عراق به صورت بسته های اینترنت برای مشترکان اپراتور های تلفن همراه و با نظر مساعد سهامداران ایرانسل، مازاد پرداختی هزینه اینترنت با تعرفه آزاد، به حساب مشترکان ایرانسل برگردانده می گردد.

با سرانجام راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) و با توجه به استقبال 1.7 میلیون مشترک ایرانسل از خدمات رومینگ بزرگترین اپراتور دیتای ایران که نسبت به سال گذشته 78 درصد افزایش یافته است، ایرانسل بیان کرد که مصرف اینترنت با تعرفه آزاد مشترکان این اپراتور در ایام اربعین در کشور عراق، به صورت بسته های رومینگ محاسبه شده و مازاد پرداختی به صورت بستانکاری در قبض مشترکان دائمی و اعمال شارژ در حساب مشترکان اعتباری منظور خواهد شد.

به دلیل اطلاع رسانی شفاف و فراگیر از سوی ایرانسل در زمینه تعرفه های رومینگ ویژه اربعین و نیز با توجه به اینکه بخش زیادی از مشترکان ایرانسل از سیمکارت های پیش پرداخت (اعتباری) استفاده می نمایند، شمار زیادی از مشترکان ایرانسل بسته های اینترنت رومینگ را فعال کردند و به این ترتیب، مبلغ قابل توجهی از اعتبار آن ها به صورت اینترنت آزاد محاسبه نشده و تنها حدود 30 درصد از مبلغ 26 میلیارد تومان اعلام شده توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مربوط به مشترکان این اپراتور است.

ایرانسل در اربعین 1398 و برای تکریم زائران اربعین، با برگزاری جلسه های مذاکره با اپراتور های عراقی با حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیروز به کاهش تعرفه مکالمه و پیامک و نیز ارائه بسته های تخفیفی رومینگ ویژه این ایام شده بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2832

به "مصرف آزاد اینترنت زائران اربعین ایرانسلی در قالب بسته رومینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف آزاد اینترنت زائران اربعین ایرانسلی در قالب بسته رومینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید