معافیت ازخدمت سربازی ترفند جدید کلاهبرداران

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس پلیس مترو تهران عظیم از دستگیری فردی که با ترفند معافیت از خدمت سربازی و سایر خدمات دولتی بیش از 10 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری نموده بود، اطلاع داد.

معافیت ازخدمت سربازی ترفند جدید کلاهبرداران

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران آنلاین، سرهنگ سعید عطاالهیدر تشریح این خبر بیان داشت: با ارجاع پرونده ای مشابهی مبنی بر شناسایی و دستگیری متهم به پلیس مترو، تیمی از ماموران پلیس مترو آنالیز موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان داشت: شاکیان در اظهارات مشابهی اعلام کردند، با متهم که خود را صاحب پست و مقام در دستگاه های دولتی معرفی نموده بود و مدعی بود، می تواند گواهینامه ترخیص وسایل توقیفی از پارکینگ و یا معافیت از خدمت سربازی و خروج از کشور بدون طی تشریفات قانونی اخذ کند، در دفتر کارش در محدو ده مرکزی تهران آشنا شده اند و مبالغی را به وی پرداخت نموده اند.

رئیس پلیس مترو عنوان نمود: در آنالیز پرونده های ارجاعی معین شد که متهم بیشتر قرار های خود را در داخل ایستگاه های مترو گذاشته و مال باختگان برای پرداخت وجوه درخواستی وی را در ایستگاه مترو به ویژه ایستگاه مرکز شهر دیدار نموده اند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تصویری از چهره متهم در اختیار تیم های مختلف پلیس مترو قرار داده شد تا اینکه تیم عملیات پلیس مترو امام خمینی پیروز شدند متهم را هنگام پرسه زنی در سکوی مترو امام خمینی (ره) شناسایی نمایند.

وی اظهار کرد: متهم پس از انتقال به پلیس مترو، تا کنون به 50 فقره کلاهبرداری اعتراف و گفت، با افتتاح دفاتری در سطح شهر، سوژه های خود را شناسایی و با گذاشتن قرار در ایستگاه های مترو، بیش از 10 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری نموده است.

این مقام پلیسی افزود: متهم برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی سایر جرایم احتمالی در اختیار پلیس پیشگیری تهران عظیم نهاده شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5988

به "معافیت ازخدمت سربازی ترفند جدید کلاهبرداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معافیت ازخدمت سربازی ترفند جدید کلاهبرداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید