معروف: بازی در ست پنجم برای من مثل پنالتی در فوتبال است، شایستگی باقی ماندن در سری A1 را داریم

به گزارش نوای پرنده پارسی، کاپیتان تیم والیبال سیه نا گفت: قبول دارم تیمی نیستیم که در حد پلی آف در این فصل بازی نموده باشیم ولی شایستگی باقی ماندن در سری A1 را داریم.

معروف: بازی در ست پنجم برای من مثل پنالتی در فوتبال است، شایستگی باقی ماندن در سری A1 را داریم

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال سیه نا در هفته بیست و چهارم سری A1 ایتالیا با نتیجه 3 بر 2 بازنده شد تا همچنان رکورددار باختن در ست پنجم باشد.

سعید معروف، کاپیتان و پاسور تیم سیه نا در خصوص بازی با مودنا و شکست مقابل این تیم گفت: همه می دانند که مودنا یکی از قوی ترین تیم های لیگ ایتالیاست و بازیکنان خوب زیادی دارد که باتجربه تر از ما هستند.

او ادامه داد: ما بازی خوبی ارائه کردیم. البته در 2 ست ابتدایی خوب نبودیم ولی به بازی برگشتیم و بازی خودمان را انجام دادیم.

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: تیم ما در فصل جاری، تعداد زیادی بازی 5 سته داشته است. بازی در ست پنجم برای من مثل پنالتی در فوتبال است و برای پیروز شدن در این ست به شانس هم احتیاج دارید. ما متاسفانه در این فصل رکورد بازی در ست پنجم را شکستیم و طبیعی است که در ست پنجم به تیمی مثل مودنا ببازیم.

معروف توضیح داد: کوشش ما این است که در سری A1 بمانیم و به همین خاطر، تحت فشار زیادی بازی می کنیم. البته قبول دارم که تیمی نیستیم که در حد پلی آف در این فصل بازی نموده باشیم ولی شایستگی باقی ماندن در سری A1 را داریم. ما تا خاتمه برای کسب نتیجه و رسیدن به هدف خود کوشش می کنیم.

سیه نا با 2 پیروزی، 22 شکست و 15 امتیاز، تیم سیزدهم جدول 14 تیمی سری A1 است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 973

به "معروف: بازی در ست پنجم برای من مثل پنالتی در فوتبال است، شایستگی باقی ماندن در سری A1 را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف: بازی در ست پنجم برای من مثل پنالتی در فوتبال است، شایستگی باقی ماندن در سری A1 را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید