منتظری: پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار است، سیدجلال از دوستان خوب من است

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدافع ملی پوش استقلال می گوید هدفش دعوت به تیم ملی و ثبت بهترین عملکردش برای باشگاهش است.

منتظری: پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار است، سیدجلال از دوستان خوب من است

به گزار ش خبرنگاران، پژمان منتظری مدافع تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: تیم در دو سه روز گذشته تقریبا کامل گردیده و تمرینات شکل جدی تری به خودش گرفته است. این اولین اردو پس از جام جهانی است و شرایط بدی نداریم.

وی ادامه داد: تیم ملی آماده جام ملت ها می گردد و تمام کوششمان را انجام می دهیم که خیلی خوب آماده شویم و رقابت کنیم. همچنین امیدوارم اردوهای خوب دیگری هم در انتظارمان باشد تا تمام خواسته ها را براورده کنیم.

او درباره شانس بازی کردنش در جام ملتهای آسیا توضیح داد: در اختیار تیم ملی بودن افتخار هر بازیکنی است و من هم تا زمانی که پیراهن تیم ملی را می پوشم، کوشش می کنم جزو نفرات دعوت گردیده باشم. مهم هدف تیم ملی و خوشحال کردن مردم است. این مایه خرسندی است که تیم ملی دفاع خوبی دارد. امیدوارم در جام ملت ها عملکرد خوبی داشته باشیم. در جام جهانی تیم ها به نسبت آسیا قوی تر هستند اما در آسیا شناخت از تیم های رقیب بیشتر است. امیدوارم جام خوبی در انتظارمان باشد.

وی درباره مقایسه اش با سیدجلال حسینی از لحاظ سنی و دعوت نشدن مدافع پرسپولیس گفت: سیدجلال از بهترین دوستان من است و رابطه خوبی باهم داریم. وظیفه من این است که خوب تمرین کنم و برای باشگاهم مثمر ثمر باشم و کارم را به نحو احسن انجام دهم. این برعهده سرمربی است که چه کسی را می خواهد انتخاب کند. اگر من انتخاب شدم، سعی می کنم کارم را به خوبی خوبی انجام دهم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 200

به "منتظری: پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار است، سیدجلال از دوستان خوب من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظری: پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار است، سیدجلال از دوستان خوب من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید