میلاد زکی پور: سال گذشته هم گروه سختی داشتیم ولی صعود کردیم، وقتی این همه موقعیت خراب می کنیم باید بترسیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، میلاد زکی پور، مدافع تیم فوتبال استقلال از اینکه تیمش در دیدار مقابل العین امارات فرصت های زیادی را از دست داد، ابراز تأسف کرد.

میلاد زکی پور: سال گذشته هم گروه سختی داشتیم ولی صعود کردیم، وقتی این همه موقعیت خراب می کنیم باید بترسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، میلاد زکی پور پس از تساوی یک - یک مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر بعد از سه هفته که بازی نکرده بودم، آقای شفر آمادگی ام در تمرینات را دید و امروز بازی کردم. من هم تمام کوششم را کردم که بهترین عملکرد را داشته باشم. شرمسار طرفداران شدیم و حق مان مساوی نبود و باید این بازی را می بردیم، ان شاءالله در بازی های آینده بهتر نتیجه می گیریم.

وی درباره این موضوع که کار استقلال برای صعود سخت شد، مطرح نمود: ما سال گذشته هم گروه مان سخت بود، ولی صعود کردیم. سال جاری هم کوشش می کنیم تا با یاری طرفداران صعود کنیم. ما وقتی این همه موقعیت خراب می کنیم، باید بترسیم. رحمتی هم همواره می گوید که وقتی این همه موقعیت خراب می کنیم باید بترسیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم، ولی کارمان سخت است. امروز هم خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های مان گل نشد. البته دروازه بان العین هم عملکرد خوبی داشت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 992

به "میلاد زکی پور: سال گذشته هم گروه سختی داشتیم ولی صعود کردیم، وقتی این همه موقعیت خراب می کنیم باید بترسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلاد زکی پور: سال گذشته هم گروه سختی داشتیم ولی صعود کردیم، وقتی این همه موقعیت خراب می کنیم باید بترسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید