نامه برانکو به فیفا و تأیید پرداخت کامل مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس

به گزارش نوای پرنده پارسی، وکیل برانکو ایوانکوویچ طی نامه ای به فیفا پرداخت کامل مطالباتش از پرسپولیس را تأیید کرد و خواهان باز شدن پنجره نقل وانتقالاتی این تیم شد.

نامه برانکو به فیفا و تأیید پرداخت کامل مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، آن گونه که پیش از این اعلام شد، وکیل برانکو ایوانکوویچ با ارسال نامه به فیفا، دریافت تمام مطالبات خود از پرسپولیس را گفت.

در این نامه چنین آمده است: آقا - خانم محترم در ارتباط با پرداخت نهایی طلب و مکاتبه ارسالی از سوی باشگاه پرسپولیس به تاریخ 28 اکتبر، به این وسیله تأیید می نماییم که باشگاه پرسپولیس ایران، کلیه ارقام طلب آقای برانکو ایوانکوویچ را مطابق با رأی صادره تک داور کمیته معین شرایط بازیکنان فیفا به تاریخ 26 فوریه 2020 پرداخت نمود.

به این ترتیب آقای برانکو ایوانکوویچ از امروز، هیچ گونه ادعای اقتصادی، درباره موضوع حاضر نسبت به باشگاه پرسپولیس ندارد. پرداخت رقم کل در 69 بخش و از تاریخ 5 آگوست2020 تا 29 اکتبر واریز شد.

در این موقعیت مایل هستیم از فیفا برای حمایت حقوقی، تشکر نماییم. همچنین ضروری است از سعی و کوشش عظیم و اراده مدیرعامل باشگاه، آقای مهدی رسول پناه و کادر اداری نیز قدردانی کنیم که توانستند منابع اقتصادی را تأمین نمایند.

به خصوص باید توجه داشت که با مسائل داخلی و بین المللی روبرو بودند و به همین دلیل در خصوص مهلت پرداخت، انعطاف نشان دادیم.

امیدواریم که به این ترتیب کمیته انضباطی فیفا با درک این شرایط، دیگر تحریمی علیه پرسپولیس اعمال ننماید.

دارو بوشیچ نماینده حقوقی برانکو ایوانکوویچ.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5418

به "نامه برانکو به فیفا و تأیید پرداخت کامل مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه برانکو به فیفا و تأیید پرداخت کامل مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید