ناچ کوچکتر آیفون 13 در تصاویری جدید دیده شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، یکی از افشاکنندگان اطلاعات به نام DuanRui به تازگی تصاویر جدیدی را منتشر نموده است که ما را به شکل بهتری با طراحی جدید ناچ آیفون 13 آشنا می نماید. این تصاویر جدید در راستای تصاویری هستند که در هفته های گذشته از پنل شیشه ای نمایشگر آیفون های 13 منتشر شد.

ناچ کوچکتر آیفون 13 در تصاویری جدید دیده شد

البته باید بگوییم که این تصاویر جدید، ناچ به کار رفته در آیفون 13 را در مقایسه با ناچ آیفون 12 نشان می دهند. DuanRui این سه تصویر جدید را در توییتر منتشر نموده است. گویا این تصاویر از شبکه اجتماعی Weibo به دست آمده اند. با این وجود باید بگوییم که منبع اصلی منتشر کننده این تصاویر ناتعیین است.

در این تصاویر جدید هم با پنل شیشه ای نمایشگر یا محافظ نمایشگری رو به رو هستیم که همانند تصاویر قبلی دیگر، طراحی ناچ جدید آیفون 13 را نشان می دهد؛ البته به دلیل نمایش این محافظ شیشه ای در کنار آیفون 12، به خوبی می توان کاهش اتفاق افتاده در اندازه ناچ را دید.

گویا اپل برای کاهش اندازه ناچ اسپیکر انجام مکالمات را به حاشیه بالایی نمایشگر منتقل نموده و آن را در بالای اجزای تشکیل دهنده سیستم تشخیص چهره Face ID مانند دوربین TrueDepth، قرار داده است. در این تصاویر منتشر شده می توان محل جدید قرارگیری اسپیکر مکالمات را که با فضای خالی در بالای Face ID تعیین شده است را هم دید.

گزارش منتشر شده توسط سایت ژاپنی Mac Otakara نشان می دهد که آرایه دوربین های TrueDepth به کار رفته در آیفون های 13 باریک تر شده است زیرا اپل توانسته است که گیرنده را از قسمت بالایی نمایشگر به لبه کنار دستگاه منتقل کند.

همچنین نشریه DigiTimes در ماه فوریه (بهمن) مدعی شد که آیفون 13 دارای سیستم Face ID با طراحی جدید است که به اپل اجازه می دهد اندازه ناچ قرارگرفته در قسمت بالایی نمایشگر را کاهش دهد. تحلیلگر قابل اعتماد محصولات اپل، مینگ چی کو، پیش تر مدعی شده بود که آیفون 13 ناچ باریک تری را خواهد داشت.

البته باید بگوییم که با وجود مطرح شدن این ادعا توسط این تحلیلگر، او عنوان ننموده بود که اپل برای کاهش اندازه ناچ اسپیکر انجام مکالمات را به حاشیه بالایی نمایشگر منتقل نموده است. ضمناًً تصاویر منتشر شده از ماکت سه بعدی آیفون 13 نشان می دهند که ارتفاع ناچ به کار رفته در این آیفون 5.35 میلی متر است که در مقایسه با ارتفاع ناچ آیفون 12، 5.30 میلی متر، مقدار اندکی افزایش یافته است.

همچنین عرض ناچ به کار رفته در نسل بعدی آیفون 26.8 میلی متر است که در مقایسه با عرض 34.83 میلی متری ناچ آیفون 12، چند میلی متر کاهش یافته است. برای اطلاع باید بگوییم که اپل برای اولین بار در سال 2017 و با رونمایی از آیفون X، از ناچ در آیفون ها استفاده کرد.

با وجود اینکه حدود چهار سال از زمان استفاده از ناچ می گذرد اما اپل تا به امروز تغییری را در طراحی ظاهری ناچ ایجاد ننموده است. بدون شک در صورت کاهش اندازه ناچ توسط اپل، این شرکت می تواند که اطلاعات بیشتری را در فضای موجود در اطراف ناچ نمایش دهد.

همان گونه که می دانید اکنون اپل در فضای اطراف ناچ اطلاعاتی مانند میزان شارژ موجود در باتری و میزان سیگنال آنتن ارتباط سلولار را نمایش می دهد. دیگر شایعه های منتشر شده درباره آیفون 13 نشان می دهند که این دستگاه دارای نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتز به نام ProMotion، تراشه جدید A15، باتری بزرگتر و دیگر تغییرات است. گزارش های منتشر شده انتظار دارند که اپل از نسل بعدی آیفون در پاییز سال جاری رونمایی کند.

منبع: MacRumors

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6747

به "ناچ کوچکتر آیفون 13 در تصاویری جدید دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناچ کوچکتر آیفون 13 در تصاویری جدید دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید