واکسیناسیون معلمان علیه کرونا؛ مرداد ماه، شرایط تزریق واکسن به دانشجویان و دانش آموزان

به گزارش نوای پرنده پارسی، سخنگوی وزارت بهداشت درباره برنامه واکسیناسیون معلمان، اساتید دانشگاه ها، دانشجویان و دانش آموزان شرح داد.

واکسیناسیون معلمان علیه کرونا؛ مرداد ماه، شرایط تزریق واکسن به دانشجویان و دانش آموزان

دکتر سیما سادات لاری در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شرایط واکسیناسیون دانشجویان، معلمان و اساتید علیه کرونا، گفت: اساتید دانشگاه های علوم پزشکی تا به امروز واکسینه شده اند و برنامه ریزی برای واکسیناسیون سایر اساتید سایر دانشگاه ها هم انجام می گردد. معلم ها نیز در فاز سوم واکسیناسیون کرونا قرار دارند و در مرداد ماه واکسینه خواهند شد.

وی اضافه کرد: دانشجویان علوم پزشکی بالینی نیز در فاز یک واکسینه شدند و تعداد دیگری نیز ممکن است اضافه شوند که واکسیناسیون آنها هم انجام خواهد شد. در خصوص واکسیناسیون سایر دانشجویان نیز به میزان واکسن هایی بستگی دارد که در دسترس قرار گیرد. بنابراین بر اساس تعداد واکسن های وارداتی یا فراوری داخل، برنامه ریزی برای واکسیناسیون دانشجویان انجام می گردد.

لاری درباره برنامه وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا نیز گفت: در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان نیز در حال حاضر واکسن تایید شده برای سن کمتر از 18 سال در کشور نداریم و فعلا برنامه ای در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان وجود ندارد. در سایر کشورها نیز بچه ها معمولا جامعه هدف تزریق واکسن کرونا نبوده اند. البته در بعضی کشورها تزریق یکی از انواع واکسن های کرونا به گروهی از بچه ها شروع شده که هنوز نتایج آن منتشر نشده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6915

به "واکسیناسیون معلمان علیه کرونا؛ مرداد ماه، شرایط تزریق واکسن به دانشجویان و دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون معلمان علیه کرونا؛ مرداد ماه، شرایط تزریق واکسن به دانشجویان و دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید