وزارت دفاع برای یاری به شیلات آماده است

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: این سازمان آمادگی دارد نیازمندی های سازمان شیلات را در حوزه تجهیزات دریایی تامین کند.

وزارت دفاع برای یاری به شیلات آماده است

امیر دریادار امیر رستگاری در دیدار با نبی الله خون میرزایی رئیس سازمان شیلات ایران اظهارداشت: با اراده و دانشی که در طراحی، ساخت و فراوری تجهیزات دریایی در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع وجود دارد این سازمان آماده است، نیازمندی های سازمان شیلات را در حوزه تجهیزات دریایی تامین کند.

وی اضافه کرد: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و قطع وابستگی به خارج با به کارگیری و استفاده از ظرفیت های صنعتگر داخلی و بومی سازی محصولات و با رویکرد نوآوری آماده خدمت رسانی به مجموعه ها و سازهای داخلی از جمله سازمان شیلات ایران است.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع مطرح کرد: تمام تجهیزات فراوریی سازمان صنایع دریایی با خدمات پس از فروش و با هدف ایجاد یک همکاری پایدار مالی برای سرمایه گذار با افقی که پیش بینی می نماید، قابل ارائه است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2059

به "وزارت دفاع برای یاری به شیلات آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت دفاع برای یاری به شیلات آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید