سرانجام دوستی خیابانی با سرقت و آدم ربایی

به گزارش نوای پرنده پارسی، پسر جوانی که به خاطر دوستی با یک دختر طلا های مادرش را سرقت کرده بود، صبح دیروز به همراه مادرش با اتهام آدم ربایی از سوی همان دختر در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

سرانجام دوستی خیابانی با سرقت و آدم ربایی

به گزارش، چندی قبل پسرجوانی به نام وحید که از خانواده ثروتمندی بود با دختری به نام نرگس دوست شد. دختر جوان که خود را پولدار معرفی کرده بود بعد ازمدتی از وی خواست تا با هم به خارج از کشور بروند، اما وحید که به دلیل بدهی بانکی حساب هایش مسدود شده بود به او گفت نمی توانم از خانواده ام پولی بگیرم، اما نرگس پیشنهاد سرقت طلا های مادر و مادربزرگ وحید را مطرح نمود که با طرح نقشه ای این کار اجرایی شد.

بعد از سرقت و فروش طلا های مادر و مادربزرگ وحید 75 میلیون تومان نصیب این دو جوان شد و وحید به خاطر اینکه حساب هایش مسدود بود پول ها را به نرگس داد، اما دختر جوان پس از دریافت پول ها ناگهان ناپدید شد و دیگر جوابگوی تماس های وحید نبود.

پیگیری چند هفته ای وحید برای یافتن نرگس راه به جایی نبرد و وی در این مدت متوجه شد که نرگس دختری بی پول و فقیر بوده و دروغ هایش برای وی برملا شد؛ بنابراین وحید با شرمندگی ماجرای سرقت طلا ها را به مادرش گفت و از او کمک خواست. سرانجام بعد از مدتی تلاش های مادر و پسر نتیجه داد و خانه نرگس را در پاکدشت پیدا کردند و از او خواستند که پول طلا ها را برگرداند، اما دختر جوان 30 میلیون تومان آن را پس داد و مدعی شد 45 میلیون تومان را پول پیش خانه داده و اگر این پول را بگیرد دیگر جایی برای زندگی ندارد. وحید و مادرش هم فرصتی را تعیین کردند تا مابقی پول را از نرگس بگیرند، اما یک ماه بعد آن ها در کمال ناباوری با شکایت نرگس به اتهام آدم ربایی و اخاذی 30 میلیونی بازداشت شدند.

این مادر و پسر صبح دیروز در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند و در حالی که منکر آدم ربایی بودند همه جزئیات این پرونده را برای قاضی بازگو کردند. البته دختر جوان که شاکی پرونده بود در دادگاه حضور پیدا نکرد.

قضات دادگاه نیز پس از شنیدن اظهارات و ادعا های متهمان پرونده برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: ایران

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3488

به "سرانجام دوستی خیابانی با سرقت و آدم ربایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام دوستی خیابانی با سرقت و آدم ربایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید