پایگاه قهرمانی قایقرانی غرب کشور در کرمانشاه راه اندازی می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه از اخذ موافقت های اولیه برای راه اندازی پایگاه قهرمانی قایقرانی غرب کشور در کرمانشاه اطلاع داد.

پایگاه قهرمانی قایقرانی غرب کشور در کرمانشاه راه اندازی می گردد

پیمان ضیایی در گفت و گو با خبرنگاران، بااشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های خوب کرمانشاه در رشته قایقرانی، اظهارکرد: درکنار قهرمان بزرگ و ملی پوشی که در این رشته داریم، وجود چندین سد مناسب نیز بسترهای توسعه بیشتر قایقرانی را در استان فراهم نموده است.

وی بابیان اینکه تا به امروز مجوز راه اندازی این رشته در سه سد شیان، گیلانغرب و جامیشان اخذ شده، اظهار کرد: نبود بعضی زیرساخت ها برای اسکان و نگهداری تجهیزات قایقرانان در این سدها مسئله ای بود که اخیرا پیگیری هایی را برای حل آن انجام دادیم.

رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه گفت: با هماهنگی که با آب منطقه ای داشته ایم، قرار شد تا از ساختمان های این شرکت در اطراف سدها برای اسکان و نگهداری تجهیزات قایقرانان استفاده کنیم.

وی بابیان اینکه کرمانشاه بااین ظرفیت ها می تواند میزبان خوبی برای اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری باشد، مطرح نمود: به اذعان مسئولان فدراسیون، کرمانشاه همیشه میزبان بسیار شایسته ای برای اردوهای ملی بوده، برای همین با ایجاد این زیرساخت ها به دنبال میزبانی های بیشتری هستیم.

ضیایی در ادامه از اخذ موافقت اولیه برای راه اندازی پایگاه قهرمانی قایقرانی غرب کشور در کرمانشاه اطلاع داد و گفت: در سفری که رئیس فدراسیون طی هفته های آینده به کرمانشاه خواهد داشت، کوشش می کنیم تا موافقت قطعی راه اندازی این پایگاه و میزبانی بیشتر برای اردوهای تیم ملی را بگیریم.

وی یادآورشد: موقعیت جغرافیایی استان کرمانشاه و ارتفاع بین هزار تا 1300 متری آن از سطح دریا، باعث شده تا مردم این استان از نظر حجم شُش و هواگیری آن قدرت بیشتری داشته باشند و اکسیژن بیشتری دریافت نمایند که آنها را از نظر فیزیک بدنی و جسمانی قدرتمندتر نموده است.

رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه تاکید نمود: این ویژگی مردم کرمانشاه باعث شده تا بتوانیم در بعضی از رشته ها همانند قایقرانی استعدادهای خوبی را پرورش دهیم، لذا راه اندازی پایگاه قایقرانی به شناسایی بیشتر این استعدادها و کشف نخبه های جدید این رشته در استان یاری خواهد نمود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3384

به "پایگاه قهرمانی قایقرانی غرب کشور در کرمانشاه راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه قهرمانی قایقرانی غرب کشور در کرمانشاه راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید