پرسپولیس سه هفته زمان می خواهد

به گزارش نوای پرنده پارسی، ایران ورزشی،روزی که تمرینات تیم های لیگ رجحان تعطیل شد، کمتر کسی فکرش را می کرد که مدتی بعد صحبت از مختومه اعلام کردن لیگ باشد و اینکه چطور باید قهرمان لیگ معین گردد. حالا اما همه یک سوی ماجرا پرسپولیس است و سوی دیگر بقیه تیم ها. اختلاف ده امتیازی با تیم دوم از سویی پرسپولیس را به چهارمین قهرمانی متوالی بسیار نزدیک نشان می دهد اما سایر باشگاه ها هم حق دارند تا در ده بازی به جامانده شانس شان را برای بازگشت به کورس قهرمانی جست وجو نمایند.

پرسپولیس سه هفته زمان می خواهد

اما چنانچه تصور کنیم لیگ به هر ترتیبی ادامه پیدا کند و تاریخی برای از سرگیری رقابت ها اعلام گردد پرسپولیس مثل سایر تیم ها زمانی برای تمرینات آماده سازی احتیاج دارد تا به فرمی نزدیک به آنچه قبل از تعطیلات داشت، برگردد.

مظاهر رحیم پور، مربی بدنساز پرسپولیس صراحتاً می گوید فرم بدنی این تیم قبل از تعطیلات ناشی از شیوع ویروس کرونا فوق العاده بوده و شرایطی که او و کادر فنی فعلی به چشم می دیده اند در دوران کاری آنها در فوتبال بی نظیر بوده است. مربی بدنساز پرسپولیس معتقد است اگر لیگ تعطیل نمی شد با توجه به فرم ایده آل بدنی پرسپولیس این تیم می توانست به راحتی به بهترین نتایج ممکن دست یابد و احتمالاً قهرمانی زودهنگامی را جشن می گرفت.

اما حالا چه باید کرد؟ تمرینات پرسپولیس حدود یک هفته مانده به انتها سال به مدت دو روز ادامه پیدا کرد اما در حال حاضر این تیم وارد سومین هفته تعطیلات شده است. مربی بدنساز پرسپولیس با اشاره به اینکه منتظر تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستند می گوید کادر فنی برای حفظ آمادگی بازیکنان تمریناتی را برای آنها طراحی نموده اند.این برنامه تمرینی ترکیبی است از تمرینات هوازی و قدرتی تا آمادگی حداقلی را برای بازیکنان حفظ کند اما به اعتقاد رحیم پور نمی توان روی تمرین انفرادی مانور چندانی داد و این تمرینات تا حدودی شرایط آمادگی بازیکنان را حفظ خواهد نمود.

به گفته بدنساز پرسپولیس بیشتر بازیکنان این تیم امکاناتی مثل ترامپولین، وزنه و ... را در منازل خود در اختیار دارند و تمرینات انفرادی شان را پیگیری می نمایند.از سویی به خاطر تعطیلی باشگاه های ورزشی شرایط تمرین در اماکن ورزشی مجهز با امکانات بیشتر وجود ندارد.حتی در استادیوم های شهید کاظمی و درفشی فر که امکانات کامل بدنسازی دارد هم به روی بازیکنان بسته است و با دستور تعطیلی اماکن ورزشی، این دو استادیوم که متعلق به باشگاه پرسپولیس هستند نیز نمی توانند به بازیکنان تیم شان سرویس بدهند. در این شرایط تنها آیتم استفاده از همان امکانات محدود در منازل بازیکنان است.

بدنساز پرسپولیس می گوید بازیکنان این تیم با برنامه تمرینات انفرادی شان بسیار حرفه ای و منظم برخورد نموده اند و هر روز فیلم تمرینات شان را برای او می فرستند اما وقتی مدت تعطیلی تمرینات زیاد گردد کار بسیار سخت خواهد شد. به گفته او بی تمرینی بعد از یک هفته و تا 10 روز آثارش را نشان خواهد داد و وقتی کار با توپ در زمین فوتبال نباشد مثل دوران پیش فصل باید تمرینات مقدماتی را آغاز کرد و احتیاج به زمانی برای بازگشت به شرایط مسابقه وجود دارد.

با توجه به اینکه زمانی برای از سرگیری مسابقات اعلام نشده پرسپولیس هم منتظر تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ است اما مربی بدنساز سرخ ها می گوید این تیم برای رسیدن به فرم مطلوب و نه ایده آل حداقل سه هفته زمان می خواهد.

مربی بدنساز پرسپولیس می گوید فدراسیون فوتبال در این فصل چه در آغاز فصل چه در میانه راه و چه الان شرایط سختی را تجربه نموده و باید به خاطر برنامه ریزی مسابقات از آنها تشکر کرد اما اگر قصد داشته باشند مسابقات را به صورت فشرده برگزار نموده و به انتها برسانند باید به تیم ها حداقل سه هفته زمان بدهند تا دوباره آماده بازگشت به لیگ شوند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4199

به "پرسپولیس سه هفته زمان می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس سه هفته زمان می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید