پشتیبانی شرکت هواوی زمان عرضه گوشی تاشو میت ایکس را گفت

به گزارش نوای پرنده پارسی، طی مصاحبه ای که در رویداد IFA با آقای ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هواوی صورت گرفت، ایشان زمان عرضه گوشی تاشو هواوی میت ایکس را حداکثر ماه نوامبر گفت. اما به نظر می رسد زمان انتشار این دستگاه زودتر خواهد بود!

پشتیبانی شرکت هواوی زمان عرضه گوشی تاشو میت ایکس را گفت

اطلاعات در رابطه با زمان عرضه گوشی هواوی میت ایکس، از سوی خدمات مشتریان شرکت هواوی منتشر شده است. به این صورت که عرضه جهانی این گوشی احتمالا در ماه نوامبر صورت خواهد گرفت. اما در کشور چین، یک ماه زودتر و در ماه اکتبر شاهد عرضه این گوشی خواهیم بود.

در حال حاضر اطلاعاتی که در رابطه با هواوی میت ایکس سراغ داریم از این قرار است که قلب تپنده آن را یک پردازنده کایرین 980 با یک مودم 5G خارجی تشکیل خواهد داد. البته شک و شبهه هایی نیز وجود دارد مبنی براینکه هواوی به احتمال زیاد پردازنده این گوشی گران قیمت را به کایرین 990 با مودم 5G داخلی ارتقا خواهد داد.

گوشی های هواوی میت 30 چگونه با فقدان سرویس های گوگل کنار می آیند؟

متاسفانه هنوز در رابطه با این مسئله مطمئن نیستیم اما ممکن است هواوی این گوشی را در دو مدل با دو سخت افزار متفاوت راهی بازار کند. به هر حال وب سایت رسمی همچنان از کایرین 980 به عنوان پردازنده هواوی میت ایکس یاد می کند. در مورد میزان حافظه رم و یا دیگر مشخصات این گوشی هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده، اما انتظار می رود در روزهای آینده شاهد انتشار این جزئیات نیز باشیم.

مورد بعدی در مورد خدمات و برنامه های گوگل است. اگر تا زمان عرضه این گوشی، تحریم ها همچنان با همین سختی همراه باشند، احتمالا باید شاهد برنامه هایی چون App Gallery و Huawei Media Service در هواوی میت ایکس باشیم. برنامه ها و خدماتی که هواوی برای جبران فقدان برنامه های گوگل در گوشی های سری میت 30 قرار داده است.

شما بگویید: آیا گوشی های هواوی میت 30 و میت 30 پرو ارزش خرید دارند؟

منبع: gsmarena

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2490

به "پشتیبانی شرکت هواوی زمان عرضه گوشی تاشو میت ایکس را گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی شرکت هواوی زمان عرضه گوشی تاشو میت ایکس را گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید