پوتین خطاب به معترضان: مجوز بگیرید، دیدگاه هایتان را بگویید

به گزارش نوای پرنده پارسی، ایسنا نوشت: رئیس جمهور روسیه می گوید مخالفان در تابستان در اعتراضات گسترده در مسکو خشونت پلیس را تحریک کردند.تمامی اعتراضات بایستی بر اساس قوانین و مقررات برگزار شوند و تمامی راهپیمایی ها باید مجوزهای لازم را داشته باشند.

پوتین خطاب به معترضان: مجوز بگیرید، دیدگاه هایتان را بگویید

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در مصاحبه ای با خبرگزاری تاس امروز (چهارشنبه) گفت، معترضان با هدف تحریک نیروهای امنیتی برای استفاده آنها از باتوم مسیرهای عبور و مرور را مسدود کرده بودند. اگر مردم بر اساس قوانین و مقررات موجود رفتار کنند، چه کسی از باتوم استفاده می کند؟ پلیس هم باید از خودش دفاع کند.

یکسری از اعتراضات در مسکو در تابستان در نتیجه امتناع مقام ها از ثبت نام ده ها عضو اپوزیسیون و کاندیدای مستقل در انتخابات شورای شهر که در سپتامبر 2019 برگزار گشت، صورت گرفت. این اعتراضات با حضور 60 هزار نفری مردم در مسکو و سایر شهرهای روسیه برگزار گشت.

پلیس ضد شورش با ده ها مورد راهپیمایی بدون مجوز مقابله کرد و بسیاری از معترضان هم در نتیجه این اقدامات از سوی پلیس مجروح شدند. بیش از 1000 تن دستگیر شده و 19 مرد جوان نیز بعدا با جرایم کیفری روبرو شدند.

خشونت پلیس و پیگرد معترضان باعث خشم گسترده مردمی شد و گروه های حقوق بشری هم آن را محکوم کرده و سیاسی دانستند.

پوتین اما مکررا گفته که تمامی اعتراضات بایستی بر اساس قوانین و مقررات برگزار شوند و تمامی راهپیمایی ها باید مجوزهای لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: مجوز بگیرید و دیدگاه هایتان را بگویید.

رئیس جمهوری روسیه همچنین گفت، این خوب است که منتقدان همچنان از دولت نقد کنند اما این مساله برای پیشبرد اهداف در کشور و جلو بردن کشور کافی نیست.

310311

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3828

به "پوتین خطاب به معترضان: مجوز بگیرید، دیدگاه هایتان را بگویید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین خطاب به معترضان: مجوز بگیرید، دیدگاه هایتان را بگویید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید