پیاده سازی پروتکل های بهداشتی در خطوط تولیدی قطعه سازان در هفته پیش رو

به گزارش نوای پرنده پارسی، انجمن های مرتبط با صنعت خودور و قطعه اعلام کردند هفته آینده به منظور فرصت پیاده سازی پروتکل های بهداشتی در خطوط تولیدی قطعه سازان در نظر گرفته شده است.

پیاده سازی پروتکل های بهداشتی در خطوط تولیدی قطعه سازان در هفته پیش رو

به گزارش ، هیات مدیره های انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودروی کشور و انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودروی کشور طی اطلاعیه ای به قطعه سازان اعلام کردند: با توجه به ارسال درخواست کتبی تعداد کثیری از شرکت های قطعه ساز به استانداران، خودروسازان و انجمن ها مبنی بر تاخیر در آغاز فعالیت شرکت های قطعه ساز هفته آینده (16/1/99 لغایت 22/1/99) به منظور فرصت پیاده سازی پروتکل های بهداشتی در خطوط فراوریی قطعه سازان در نظر گرفته شده است.

در این اطلاعیه آمده است: از همه همکاران قطعه ساز خواهشمند است تا در هفته آینده اقدام به پیاده سازی پروتکل های بهداشتی و پیشگیرانه در خطوط فراوری و سطح شرکت نمایند تا پس از آن آغاز فراوری زنجیره تامین قطعه سازی کشور با ظرفیت کامل و با رعایت همه الزامات و نکات بهداشتی مورد نظر انجام گردد.

در این اطلاعیه تاکید شده که قطعه سازان خود را موظف می دانند تا در سال جهش فراوری، همه همت و توان خود را به کار گیرند تا مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب، نسبت به جبران فراوری از دست رفته خود طی هفته های ابتدای سال اقدام نمایند تا علاوه بر دستیابی به برنامه فراوری کلان خودروسازان، بتوانند رکورد جدیدی را در این سال ثبت نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4193

به "پیاده سازی پروتکل های بهداشتی در خطوط تولیدی قطعه سازان در هفته پیش رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیاده سازی پروتکل های بهداشتی در خطوط تولیدی قطعه سازان در هفته پیش رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید