پیروزی پرگل شالکه بحران زده در خانه دورتموند 9 نفره، راه بایرن مونیخ برای کسب قهرمانی هموار شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، شالکه با فتح دربی روهر در هفته سی و یکم بوندس لیگا، راه بایرن مونیخ را برای کسب عنوان قهرمانی هموار کرد.

پیروزی پرگل شالکه بحران زده در خانه دورتموند 9 نفره، راه بایرن مونیخ برای کسب قهرمانی هموار شد

به گزارش خبرنگاران، هفته سی و یکم بوندس لیگای آلمان امروز (شنبه) با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که در حسا س ترین آنها و در دربی منطقه روهر بوروسیا دورتموند، تیم دوم جدول رده بندی در خانه مقابل شالکه با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد و شانس صعود به صدر جدول را از دست داد.

در این بازی پربرخورد و پرحادثه که دو بازیکن دورتموند اخراج شدند - مارکو رویس در دقیقه 61 و ماریوس ولف در دقیقه 66 - زنبورها در حالی تن به شکست دادند که با گلزنی ماریو گوتسه در دقیقه 14 پیش افتادند. برتری زردپوشان اما تنها چهار دقیقه دوام داشت، چرا که دانیل کالیگیوری در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی کار را برای شالکه به تساوی کشاند. 10 دقیقه بعد سالیف سانه، گل دوم آبی پوشان گلزن کرشن را به ثمر رساند.

سومین گل تیم میهمان هم در دقیقه 62 توسط کالیگیوری از روی ضربه ایستگاهی حاصل از خطای منجر به اخراج مستقیم رویس به ثمر رسید. شش دقیقه به انتها وقت های معمول بازی نیز اکسل ویتسل، هافبک بلژیکی دورتموند گل دوم این تیم را زد تا فاصله را به حداقل برساند، اما امیدهای تیم تحت هدایت لوسین فاوره برای بازگشت به بازی کمتر از یک دقیقه دوام داشت، چرا که امبولو چهارمین گل شالکه را در دقیقه 85 زد و اختلاف دوباره به دو گل افزایش یافت. به این ترتیب شالکه بحران زده که در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است به بقا در بوندس لیگا امیدوار تر شد.

این نتیجه همچنین سبب شد که دورتموند با 69 امتیاز و یک بازی بیشتر همچنان با یک امتیاز کمتر از بایرن مونیخ در رده دوم جدول باقی بماند و حالا مونیخی ها این شانس دارند که فردا در دربی باواریا میزبان شان نورنبرگ را شکست دهند و حاشیه امنیت شان در صدر جدول را به چهار امتیاز افزایش دهند. این در حالی است که تنها سه هفته به انتها فصل باقی مانده.

نتایج سایر بازی امروز بوندس لیگا را در زیر مشاهده می کنید:

اینتراخت فرانکفورت صفر - هرتابرلین صفر

فورتونا دوسلدورف 4 - وردربرمن یک

هانوفر یک - ماینتس صفر

لایپزیگ 2 - فرایبورگ یک

در آخرین بازی امشب بوندس لیگا از ساعت 21 به وقت تهران اشتوتگارت میزبان مونشن گلادباخ خواهد بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1193

به "پیروزی پرگل شالکه بحران زده در خانه دورتموند 9 نفره، راه بایرن مونیخ برای کسب قهرمانی هموار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرگل شالکه بحران زده در خانه دورتموند 9 نفره، راه بایرن مونیخ برای کسب قهرمانی هموار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید