پینوکیو؛ از بازیگران فیلم جدید دل تورو چه می دانیم؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، فیلم پینوکیو یک انیمیشن استاپ موشن جدید است که توسط گی یرمو دل تورو ساخته می شود. این کارگردان مکزیکی پس از دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم بخاطر ساخت فیلم سینمایی شکل آب مدتی به خود استراحت داد و پس از آن به عنوان تهیه کننده چند اثر سینمایی به فعالیت ادامه داد. دل تورو در سال 2019 تهیه کنندگی فیلم سینمایی ترسناک داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی را بر عهده گرفت و نویسنده و تهیه کننده فیلم سینمایی جادوگران بوده است که امسال روی پرده خواهد رفت.

پینوکیو؛ از بازیگران فیلم جدید دل تورو چه می دانیم؟

اما او برای ساخت فیلم پینوکیو محصول شبکه نت فلیکس در قامت کارگردان به زمین بازگشته و در حالی که مجموعه بازیگران و صداپیشگان فیلم هنوز به شکل رسمی مشخص نشده اند یکی از بازیگران نزدیک به پروژه اسامی تعدادی از چهره های شاخصی که در فیلم پینوکیو حضور دارند را اعلام کرده است.

دیوید بردلی بازیگر انگلیسی بازیگر نقش آرگوس فیلچ (سرایدار مدرسه هاگوارتز در مجموعه فیلم های هری پاتر) و بازیگر نقش لرد والدر فری در مجموعه بازی تاج و تخت از هنرپیشه های نزدیک به دل تورو است که در بسیاری از پروژه ها با این کارگردان به همکاری می پردازد.

این بازیگر 77 ساله گفته قرار است در فیلم پینوکیو صداپیشگی پدر ژپتو را به عهده بگیرد و درباره تعداد دیگری از بازیگران حاضر در این فیلم سینمایی هم اطلاعاتی را در اختیار یک وبسایت لهستانی فعال در حوزه سینما قرار داده است.

براساس این اطلاعات ران پرلمن بازیگر آثاری چون پسر جهنمی و دشمن پشت دروازه ها، کریستف والتس بازیگر آثاری چون جنگوی زنجیرگسسته و حرامزاده های لعنتی، تیلدا سوینتن بازیگر آثاری مانند مایکل کلیتون و آدام جوان و یوان مک گرگور هنرپیشه اسکاتلندی بازیگر فیلم های رگ یابی و ایفاکننده نقش اوبی وان کنوبی در سه گانه جنگ ستارگان از جمله بازیگران و صداپیشگان پروژه جدید گی یرمو دل تورو خواهند بود.

با وجود اشاره به اسامی این بازیگران هنوز اطلاعاتی درباره نقش هایی که احتمالا در فیلم پینوکیو به عهده خواهند داشت به بیرون درز نکرده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3754

به "پینوکیو؛ از بازیگران فیلم جدید دل تورو چه می دانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پینوکیو؛ از بازیگران فیلم جدید دل تورو چه می دانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید