چراغ سبز لوکاکو به اینتر: کونته بهترین مربی دنیاست، همواره طرفدار سری A بوده ام

به گزارش نوای پرنده پارسی، با منچستریونایتد قرارداد دارم اما با باشگاه و فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه هایم صحبت خواهم کرد تا در نهایت بهترین تصمیم را بگیریم.

چراغ سبز لوکاکو به اینتر: کونته بهترین مربی دنیاست، همواره طرفدار سری A بوده ام

چراغ سبز لوکاکو به اینتر: کونته بهترین مربی دنیاست، همواره هوادار سری A بوده ام

در هفته های اخیر شایعات زیادی در خصوص احتمال جدایی روملو لوکاکو از منچستریونایتد مطرح شده است و گفته می گردد آنتونیو کونته علاقه زیادی دارد تا این مهاجم بلژیکی را در اینتر در اختیار داشته باشد. لوکاکو که تابستان 2017 در ازای 75 میلیون پوند از اورتون به منچستریونایتد پیوست، پس از فزونی 3 بر صفر شب گذشته تیم ملی بلژیک مقابل اسکاتلند در مرحله انتخابی یورو 2020 نسبت به شایعات مطرح شده واکنش نشان داد.

لوکاکو 26 ساله پس از بازی تیم های بلژیک و اسکاتلند گفت: با منچستریونایتد قرارداد دارم اما با باشگاه و فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه هایم صحبت خواهم کرد تا در نهایت بهترین تصمیم را بگیریم. حالا می خواهم در کنار خانواده ام از تعطیلات لذت ببرم. می دانم که چه کار خواهم کرد اما نمی خواهم الان آن را مطرح کنم. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. آیا انتظار تابستان شلوغی را دارم؟ بله.

لوکاکو طی همین یک سال اخیر تغییر مواضع جالبی در خصوص سرمربی مورد علاقه خود داشته است. یک سال قبل مهاجم بلژیکی به قدری دلداده ژوزه مورینیو بود که بارها اعلام نمود حاضر است برای او خودش را به دیوار آجری بکوبد. به محض جدایی مورینیو و انتصاب اوله گونار سولشر به عنوان سرمربی جدید یونایتد، لوکاکو به تمجید از وی و تغییرات مثبت تاکتیکی سرمربی نروژی پرداخته و به نوعی به تاکتیک های مورینیو طعنه زد. حالا نیز به شایعات انتقال لوکاکو به اینتر مطرح شده، وی آنتونیو کونته را بهترین سرمربی دنیا خطاب نموده است.

روملو لوکاکو گفت: اینکه آنتونیو کونته سرمربی اینتر شده خرسند کننده است زیرا به نظر من او بهترین سرمربی دنیا فوتبال است. من پیش از این درباره آینده تصمیم گرفته ام اما من نمی توانم آن را فاش کنم، زیرا قرارداد با منچستر یونایتد دارم و به باشگاه فعلی خود احترام می گذارم. من هوادار همیشگی سری A بوده ام و هر کسی که من را می شناسد می داند من ابتدا علاقه داشتم در لیگ برتر و بعد از آن در سری A بازی کنم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1451

به "چراغ سبز لوکاکو به اینتر: کونته بهترین مربی دنیاست، همواره طرفدار سری A بوده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز لوکاکو به اینتر: کونته بهترین مربی دنیاست، همواره طرفدار سری A بوده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید