چرا در دیدار با کامبوج میلاد سرلک شماره وحید امیری را بر تن کرد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، پس از مصدومیت وحید امیری در دیدار با بحرین کادر فنی از حامد سرلک دعوت کرد به اردوی این تیم اضافه شود. سرلک در دیدار با کامبوج با شماره 11 به میدان رفت. شماره ای که متعلق به وحید امیری بود.

چرا در دیدار با کامبوج میلاد سرلک شماره وحید امیری را بر تن کرد؟

فدراسیون فوتبال در مورد این که چرا سرلک از شماره وحید امیری استفاده کرده توضیحاتی ارائه کرده است:

با استناد به بند 5 ماده 24 آیین نامه برگزاری مسابقات جام جهانی شماره پیراهن ها می بایست از 1 تا 23 و بصورت پشت سر هم باشد. از آنجایی که بدلیل شیوع بیماری کرونا در ثبت اسامی بازیکنان طبق آخرین بخشنامه که از سوی کنفدراسیون صادر شد، فدراسیون ها می توانستند 28 بازیکن در لیست ثبت کنند، پس از مصدومیت وحید امیری، میلاد سرلک که پیش از این در لیست کلی ثبت شده بود به لیست بازیکنان تیم در منامه اضافه شد. اما از آنجایی که طبق قانون نباید شماره پیراهن ها از عدد 23 بیشتر باشد، شماره امیری به وی اختصاص یافت.

ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که اخطار با نام بازیکن ثبت می شود و نه شماره پیراهن وی، به عنوان مثال رحمان احمدی در تیم پرسپولیس دارای اخطار و محرومیت بود اما فصل بعد با سپاهان به میدان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رفت و به دلیل تخلف بازی سپاهان 3 بر صفر شد. در حالیکه شماره پیراهن احمدی در سپاهان و پرسپولیس یک عدد نبود. در نتیجه اخطار روی اسم بازیکن ثبت می شود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7050

به "چرا در دیدار با کامبوج میلاد سرلک شماره وحید امیری را بر تن کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا در دیدار با کامبوج میلاد سرلک شماره وحید امیری را بر تن کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید