چطور قدوس از پیشنهادهای 6.5 و 8 میلیون پوندی انگلیسی ها گذشت؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، حالا که قدوس به تیمی از فرانسه پیوسته مدیرعامل باشگاه قبلی اش می گوید این بازیکن پیشنهادهای مالی بسیار بهتری از تیم های انگلیسی داشته است.

چطور قدوس از پیشنهادهای 6.5 و 8 میلیون پوندی انگلیسی ها گذشت؟

به گزارش خبرنگاران ،سامان قدوس خاتمه با عقد قراردادی 4 ساله به ارزش 5 میلیون یورو به تیم امی ین در لوشامپیونه فرانسه پیوست و حالا باشگاه اوسترسوند سوئد طبق این قرارداد حق 20 درصدی در انتقال بعدی قدوس از امی ین فرانسه به تیم بعدی اش را خواهد داشت.

دانیل کیندبرخ، رئیس باشگاه اوسترسوند سوئد در بخشی از مصاحبه تفصیلی خود با سایت اود اسپورت درباره پیشنهاد باشگاه امی ین فرانسه و انتقال سامان قدوس به این باشگاه می گوید: حقیقت این است که ما پیشنهادهای مالی بهتری برای انتقال قدوس نسبت به باشگاه امی ین فرانسه داشتیم. دو تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس بودند که پیشنهادهای 6.5 و 8 میلیون پوندی برای جذب قدوس به باشگاه اوسترسوند ارائه داده بودند. زمانی که در حال توصیه این پیشنهادها به سامان قدوس بودیم پیشنهاد باشگاه امی ین فرانسه هم رسید. به اتفاق سامان قدوس جوانب منفی و مثبت آن را آنالیز و در نهایت تصمیم نهایی را اتخاذ کردیم. سامان هم با قلبش همه چیز را دنبال می کرد. ما به عنوان باشگاه می توانستیم درآمد بیشتری از فروش سامان قدوس کسب کنیم اما برای اوسترسوند تصمیم او مهم بود.

3-185

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 174

به "چطور قدوس از پیشنهادهای 6.5 و 8 میلیون پوندی انگلیسی ها گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور قدوس از پیشنهادهای 6.5 و 8 میلیون پوندی انگلیسی ها گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید