چند پیشنهاد فرهنگی برای گشت و گذار پاییزی در پایتخت، از باران دربند تا دوئل تلویزیون

به گزارش نوای پرنده پارسی، تعطیلات همواره فرصتی برای بودن کنار خانواده و دوستان است و در این میان تفریحات فرهنگی می تواند تجربه خوبی را رقم بزند.

چند پیشنهاد فرهنگی برای گشت و گذار پاییزی در پایتخت، از باران دربند تا دوئل تلویزیون

به گزارش خبرنگار، نحوه گذراندن تعطیلات آخر هفته، یکی از دغدغه هایی است که بسیاری از خانواده های ایرانی را به فکر وا می دارد؛ چرا که برای تقویت روحیه اعضا و داشتن اعصابی آرام برای آغاز یک هفته کاری جدید مهم است. بنابراین باید قبل از آغاز تعطیلات برای لذت بردن از اوقات فراغت، برنامه ریزی کرد. با توجه به اهمیت این موضوع در این گزارش به معرفی برنامه هایی برای پر کردن روز های تعطیل هفته پرداخته ایم:

تئاتر آخر هفته

نمایش فرانکشتاین کاری از ایمان افشاریان است؛ این نمایش روایت دانشمند جاه طلبی است که با استفاده از کنار هم قرار دادن تکه های بدن مردگان، جانوری زنده به شکل یک انسان می سازد.

فرانکشتاین با هنرنمایی هنرمندانی چون پژمان جمشیدی، بانیپال شومون، آناهیتا افشار، محمد پویا، سوده شرحی، سیاوش میری، حامدابریشمی، امید رضایی، فرید کیامرثی، محمد حقیقی پور، مهدی روحانی، مجتبی نصرت، سعید زینلی، حسین آیرمی، مبین تقوی، توحید لواسانی، امین رجایی و پویا نجفی تا سوم دی ماه در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

سینمایی آخر هفته

سمفونی نهم ساخته محمدرضا هنرمند، پیشنهاد ما برای پر کردن تعطیلات آخر هفته شما و خانواده است. سمفونی نهم داستان زندگی جراحی را روایت می نماید که همسر خود را در حین عمل جراحی از دست می دهد...

فیلمی که نامزد بهترین جلوه های ویژه میدانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازی هنرمندانی چون حمید فرخ نژاد، محمدرضا فروتن، ساره بیات، منوچهر آذر، مهرداد صدیقیان، پژمان بازغی، هدی زین العابدین و ... روی پرده سینما های کشور است.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش، آدینه 8 آذر ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می گردد.

دوئل روایت داستان فردی به نام زینال است که پس از بازگشت از اسارت خاطرات گذشته اش را مرور می نماید. با آغاز جنگ و آغاز حمله عراقی ها، او که به همراه یحیی یک گروه مقاومت محلی را سازماندهی می نماید، همسرش هانیه را در یک موشک باران از دست می دهد...

از جمله بازیگران این فیلم سینمایی می توان به پژمان بازغی، سعید راد، پریوش نظریه، کامبیز دیرباز پرویز پرستویی و هدیه تهرانی اشاره نمود.

گالری گردی در پایتخت

طاهر پورحیدری از هنرمندان عرصه نقاشی این روز ها آثار خود را در نمایشگاهی با عنوان خانه ها و کاج ها در گالری هما واقع در تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک 8، واحد یک به معرض نمایش گذاشته است.

این هنرمند معاصر شهرت کم نظیری در خلق تصاویر مناظر دارد. آثار خلق شده توسط او روایتگر تغییرات جامعه ایرانی در چند سال اخیر است. درب این نمایشگاه تا 12 آذرماه همه روزه از ساعت 11 تا 19 به روی علاقه مندان باز است.

گشتی در آخر هفته تهران

از زیباترین نقاط تهران برای ثبت لحظاتی خوش، دربند تهران است. منطقه ای در شمال کاخ سعدآباد و از محله های قدیمی و با صفای تهران. در فصلی به سر می بریم که تماشای دربند در آن از بی نظیرترین و چشمنوازترین مناطق تهران به شمار می رود. بی شک قدم زدن در روز های بارانی دربند، از ناب ترین انتخاب ها برای پر کردن تعطیلات آخر هفته خواهد بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3134

به "چند پیشنهاد فرهنگی برای گشت و گذار پاییزی در پایتخت، از باران دربند تا دوئل تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند پیشنهاد فرهنگی برای گشت و گذار پاییزی در پایتخت، از باران دربند تا دوئل تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید