کارخانه: تیم شهرداری ارومیه قطعاً در لیگ برتر حضور خواهد یافت

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در مورد حواشی مربوط به عدم حضور نام این تیم در بین تیم های حاضر در فصل 98 لیگ برتر در خبر منتشر شده در سایت فدراسیون والیبال گفت: مگر می گردد از کنار این طرفداران عاشق والیبال به آسانی گذشت.

کارخانه: تیم شهرداری ارومیه قطعاً در لیگ برتر حضور خواهد یافت

به گزارش خبرنگاران، پس از عدم حضور نام تیم والیبال شهرداری ارومیه در بین تیم های حاضر در فصل 98 لیگ برتر والیبال در خبری که بر روی سایت فدراسیون والیبال نهاده شد، برآورد ها درباره عدم حضور این تیم جرقه خورد.

همچنین پس از این اعلام این خبر، اخیراً منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ هم در مصاحبه ای بیان کرد که تعداد تیم های سقوط نموده به لیگ یک در فصل گذشته سه تیم بوده است که بر این اساس باید تیم شهرداری ارومیه را جزو تیم های سقوط نموده به حساب آورد.

در مقابل مسئولان تیم شهرداری ارومیه با قاطعیت اعلام نموده اند که در فصل آینده حضور دارند و این خبرها تنها یک اشتباه بوده است. این حواشی در حالی منتشر شده که مسئولان شهرداری ارومیه در فصل آینده با سپردن راهنمایی تیمشان به مصطفی کارخانه، پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ والیبال ایران و عقد قرارداد با بازیکنان ستاره ای از جمله شهرام محمودی، سید محمد موسوی و فرهاد قائمی این تیم را برای قهرمانی بسته اند و به دنبال کسب اولین قهرمانی این شهر در لیگ برتر والیبال هستند.

در همین خصوص، مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران منطقه آذربایجان غربی، درباره حواشی و اتفاقات اخیر و مصاحبه رئیس سازمان لیگ، گفت: من کاملاً آقای پورحسن را می شناسم و واقعاً او یکی از بهترین افرادی بوده که سازمان لیگ به خودش دیده است. او در کارش بی نظیر است و از نظر اخلاقی فردی کاملاً سالم است به همین دلیل من به تصمیمات او اعتقاد کامل دارم.

کارخانه در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: از طرفی دیگر، ارومیه شهری است که نمی گردد به راحتی از کنار نامش عبور کرد. ارومیه سمبل والیبال باشگاهی ایران است. مگر می گردد از کنار این طرفداران عاشق والیبال به آسانی گذشت. این مردم حاضرند شب تا صبح بیرون از خانه هایشان به تماشای والیبال بایستند. در طول سه روز میزبانی ارومیه از لیگ ملت های والیبال، من در این شهر بودم و واقعاً از شور و اشتیاق مردم لذت بردم. از مسئولین شهر گرفته تا مردم همه برای والیبال زحمت کشیدند و به نظرم وزیر ورزش و جوانان، معاونانش، سرپرست فدراسیون والیبال و سازمان لیگ به این مسائل واقفند و باید به خاطر عشق مردم این شهر به والیبال، به ارومیه احترام بگذاریم.

کارخانه با اشاره به اینکه تعداد تیم های سقوط نموده به لیگ یک، دو تیم است، اظهار کرد: مطمئنم که شهرداری ارومیه در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت. پیش از این قرار بود دو تیم به لیگ یک سقوط نمایند و نمی دانم الان بر چه اساسی بحث سه تیم سقوط نموده مطرح شده است. با شناختی که من از پورحسن دارم و با لطف و عنایت سرپرست فدراسیون والیبال، وزیر ورزش و جوانان و شخص آقای داورزنی به ارومیه، من این قول را می دهم که قطعاً در لیگ برتر والیبال حضور دارند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در پاسخ به این سوال که آیا از سوی باشگاه مکاتباتی با فدراسیون والیبال انجام گرفته است، گفت: مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه با سازمان لیگ نامه نگاری نموده اند و علاوه بر این نمایندگان مجلس، شهردار، استاندار و اعضای شورای شهر همگی پیگیری امور هستند. مگر می گردد ارومیه که سمبل والیبال باشگاهی ایران است را در لیگ نداشت. در هر صورت به لطف و محبت سازمان لیگ و فدراسیون والیبال احتیاج داریم.

مصطفی کارخانه درباره وضعیت فعلی تیم شهرداری ارومیه و اینکه قرار است با بازیکنان جدیدی نیز قرارداد امضا نمایند اظهار کرد: قطعاً چند روز آینده لیست نهایی تیم کاملاً تعیین خواهد شد. شهرداری ارومیه برای قهرمانی بسته شده است و باید تیمی در حد نام ارومیه باشیم. باید کوشش کنیم چرا که سال جاری تعداد رقبا زیاد است.

وی ادامه داد: اهداف ما در فصل پیش رو بلند است و امیدوارم تیمی در حد نام ارومیه و طرفدارانش باشیم. بنابراین به حمایت تماشاگران این شهر احتیاج جدی داریم چرا که ما برای آن ها خواهیم جنگید. تمرینات تیم نیز 20 الی 30 روز آینده شروع خواهد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1577

به "کارخانه: تیم شهرداری ارومیه قطعاً در لیگ برتر حضور خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه: تیم شهرداری ارومیه قطعاً در لیگ برتر حضور خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید